Les masterclass tenen com a objectiu que l'antic alumnat i els professionals puguen mantenir-se connectats amb les últimes propostes del seu sector professional a través de l'assistència a sessions determinades dels màsters universitaris, cursos d'especialització i d'expert de la Universitat Jaume I. D'aquesta manera, els membres d'AlumniSAUJI Premium que ho desitgen podran accedir a una sessió dels màsters que n'ofereixen de forma gratuïta.
El Màster en Formació Permanent en Intel·ligència Emocional i Coaching ofereix la possibilitat de participar en la sessió «Mindfulness aplicat al lideratge». La pràctica del mindfulness, o també coneguda com a atenció plena, s'ha convertit en una nova eina per al creixement personal i un millor rendiment professional. Al llarg d'aquesta sessió, Brunori ens ajudarà a comprendre la connexió entre mindfulness i intel·ligència emocional, i l'impacte en el lideratge i l'entorn laboral. A més, podrem entendre amb profunditat els beneficis d'aquesta tècnica; com són, la reducció de l’estrès, la millora en la presa de decisions i la comunicació efectiva, així com el foment de l'empatia i una cultura laboral conscient.
Les places són limitades (4 places), pel que s'atorgaran per rigorós ordre d'inscripció.
* L'assistència a la sessió no té cap mena de reconeixement (certificat, convalidació de crèdits...) per part de la Universitat Jaume I.
DADES MASTERCLASS
Sessió: Mindfulness aplicat al lideratge
Professorat: Stefania Brunori, creadora del sitio web más completo de Oriente Medio para Yoga y Meditación
Data: dissabte, 1 de juny de 2024 de 9 a 13 hores
Lloc: aula 211 (Escola de Doctorat i Consell Social)
Inscripció: a partir de l'1 de maig a través d' inscripcio.uji.es
Destinataris: membres AlumniSAUJI Premium que formen part de les següents vessants professionals: Psicologia, Relacions Laborals, Recursos Humans i Administració d'Empreses
Preu: l'activitat s'ofereix de manera gratuïta però s'abonarà la quantitat de 5 € com a senyal de reserva de la plaça. Aquesta quantitat es retornarà a l'alumne una vegada haja assistit a la classe. Aquella persona que haja reservat la plaça però finalment no hi participe no tindrà dret al retornament de la reserva.
Més informació del Màster en Formació Permanent en Intel·ligència Emocional i Coaching