El repte dels professionals de la comunicació i màrqueting en startups

28/03/2022 | AlumniSAUJI
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Al costat de Nacho Latre, graduat en Comunicació Audiovisual per la Universitat Jaume I, i director de comunicació de «Nadie Sin Su Ración Diaria» ens endinsem en el màrqueting i la comunicació d'una startup social, tot un repte per als professionals del sector, ja que part del seu èxit es basa en la transparència d'informació amb els seus públics per a mantindre la credibilitat del seu projecte. Repassem

  • Principals problemes de comunicació en una startup social (no tenim producte, depenem del nostre servei, grans campanyes ens enfosqueixen...)
  • Com fer front amb un pressupost limitat i amb un projecte que avança a gran velocitat
  • La comunicació interna i externa en una startup social (cultura dins de l'equip de treball, situació de la competència...)
  • Com fer enlairar la nostra marca de projecte social

 

 

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI