Escola d'Estiu 2021

31/03/2021 | AlumniSAUJI

Gmail

La Universitat Jaume I organitza un any més l’Escola d’Estiu, una oferta que es genera amb la finalitat d’oferir als xiquets i xiquetes entre els 4 i els 12 anys una manera diferent de gaudir de les seues vacances al mes de juliol. I els membres AlumniSAUJI Premium també poden inscriure els seus fills i filles.

• Dates de preinscripció: des del 30 de març fins el 23 d’abril.

• Formalització de preinscripcions: cal entregar la sol·licitud segons les instruccions de preinscripció que estableix la Fundació General UJI En cas que hi haja més xiquets i xiquetes preinscrits que places vacants, el dia 26 d’abril es faran els sortejos corresponents.

• Atenció! En aquesta edició hi ha canvis importants respecte les anteriors:
    • Només es realitzarà el Programa A destinat als nascuts i a les nascudes el 2017 (3-4 anys) fins els nascuts i les nascudes el 2009 (11-12 anys).
    • L'horari serà de 8 a 15 hores. Si les autoritats sanitàries ho permeten, es continuarà incloent l'esmorzar i el dinar en les instal·lacions de la Universitat. Els protocols d'actuació es comunicaran i s'adaptaran a les condicions sanitàries vigents en cada moment.

L'Escola d'Estiu es presenta com una alternativa d’oci en el període de vacances, amb un disseny educatiu, d’entreteniment i diversió, que permeta oferir als pares i mares un canvi en la forma de plantejar el mes de juliol dels seus fills. L'Escola pretén potenciar els mètodes d’ensenyament i aprenentatge que faciliten l’assoliment dels objectius establerts mitjançant situacions lúdiques, on l’ambient agradable afavorisca les relacions interpersonals. Entre les principals línies d’actuació, ens trobem amb la formació intel·lectual de la persona, sense oblidar cap aspecte, i s’enalteix, a més a més, la companyia, l’amistat, la llibertat i els valors d’una societat tolerant, plural i democràtica.

El conjunt d’activitats oferides farà que el xiquet o xiqueta les visca i que desenvolupe els seus aprenentatges i valors dins del marc generat per l’àmbit professional de l’UJI, la qual garanteix aquest conjunt d’objectius que es volen assolir.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI