UJI

SAUJI distingeix Vicent Climent i José Luis Breva com a socis honorífics

Última modificació: 31/03/2021 | Font: AlumniSAUJI

La rectora, Eva Alcón, i el president de la SAUJI, José M. Arquimbau, han sigut els encarregats d’entregar la insígnia de plata i or de la SAUJI a Climent i Breva amb la qual se’ls reconeix com a socis honorífics de l’associació.

En la seua intervenció, la rectora ha destacat que, amb la incorporació com a nous socis honorífics de Vicent Climent i José Luis Breva, SAUJI incorpora «dues persones que han treballat, des d’àmbits de màxima responsabilitat institucional, per a fer créixer i consolidar la universitat pública de Castelló». A més, ha subratllat que tant els nous socis honorífics com la mateixa SAUJI representen la importància dels vincles entre la Universitat i el teixit social i empresarial. «Aquesta és, precisament, la raó de ser de SAUJI, teixir una connexió permanent entre l’UJI i la societat de Castelló, aqueixa societat que va fer possible la creació de la Universitat Jaume I de Castelló ara fa 30 anys», ha afirmat Alcón.

Per a José M. Arquimbau, «aquest reconeixement fa valdre el suport d’ambdós a la SAUJI i a la Universitat i la seua aportació per al desenvolupament socioeconòmic i cultural de la província de Castelló».

Per la seua part, José Luis Breva ha manifestat la seua gratitud per aquesta distinció i ha destacat que «des del Consell Social sempre hem treballat per mantenir i millorar la col·laboració entre la societat i la Universitat, de la mateixa manera que la SAUJI s’ha convertit en vincle de connexió permanent de la ciutadania amb la Universitat».

Vicent Climent també ha agraït el seu nomenament com a soci honorífic de la SAUJI, un nomenament que ha volgut compartir amb els companys i companyes d’equip en els seus mandats com a rector. Climent a més ha remarcat la bona sintonia existent entre la Universitat i la Societat d’Amics i Antics Alumnes de l’UJI.  «La SAUJI sempre ens ha acompanyat en el camí, tant en èpoques de bonança com de dificultats, i aqueixa simbiosi ha sigut un dels trets de la universitat pública de Castelló des de la seua creació», ha afegit.

Amb aquests nomenaments, la Societat d’Amics i Antics Alumnes de la Universitat Jaume I suma 30 socis honorífics entre els quals es troben personalitats de l’àmbit empresarial, artístic o esportiu de la província de Castelló. La SAUJI està formada per més de 4.500 membres, tots ells antic alumnat de l’UJI o amics i amigues de la Universitat que volen mantenir una relació activa i de proximitat amb la Jaume I. Ser membre de SAUJI és ser membre d’una xarxa de relacions personals i professionals que permet mantenir vives antigues relacions i afavorir-ne de noves, estar informat de tot allò que es fa a l’UJI i  treballar junts per la renovació i millora constant de la Universitat.

Fotografies
Vídeo de l'acte

Més informació sobre socis honorífics de la SAUJI

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI