UJI

Preinscripcions a l'Escola d'Estiu 2020

Última modificació: 18/03/2020 | Font: AlumniSAUJI

La Universitat Jaume I organitza un any més l’Escola d’Estiuuna oferta que es genera amb la finalitat d’oferir als xiquets i xiquetes de Castelló, entre els 4 i els 12 anys, i de 13 a 16 anys, una manera diferent de gaudir de les seues vacances al mes de juliol. Els membres AlumniSAUJI Premium poden inscriure els seus fills i filles en els terminis que estableix la Universitat.

• Dates de preinscripció: des del dia 12 de març fins el dia 7 d’abril (si durant aquest termini no es formalitza la preinscripció s’entrarà a formar part del següent termini).
  • Formalització de preinscripcions: cal entregar en la Fundació General UJI la sol·licitud d’inscripció (PDF) i l’autorització (PDF) degudament emplenades. Si el xiquet o xiqueta va participar en la passada edició de l’Escola, no cal que torneu a entregar la fotocòpia del llibre de família. En el cas que hi haja més xiquets i xiquetes preinscrits que places vacants, el dia 8 d’abril es faran els sortejos corresponents.
  • Amb motiu de la situació d'emergència sanitària, les sol·licituds o gestions es poden fer per correu electrònic a escolaestiu@uji.es

L'Escola d'Estiu es presenta com una alternativa d’oci en el període de vacances, amb un disseny educatiu, d’entreteniment i diversió, que permeta oferir als pares i mares un canvi en la forma de plantejar el mes de juliol dels seus fills. L'Escola pretén potenciar els mètodes d’ensenyament i aprenentatge que faciliten l’assoliment dels objectius establerts mitjançant situacions lúdiques, on l’ambient agradable afavorisca les relacions interpersonals. Entre les principals línies d’actuació, ens trobem amb la formació intel·lectual de la persona, sense oblidar cap aspecte, i s’enalteix, a més a més, la companyia, l’amistat, la llibertat i els valors d’una societat tolerant, plural i democràtica.

El conjunt d’activitats oferides farà que el xiquet o xiqueta les visca i que desenvolupe els seus aprenentatges i valors dins del marc generat per l’àmbit professional de l’UJI, la qual garanteix aquest conjunt d’objectius que es volen assolir.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI