UJI

No oblides el teu carnet alumni per accedir a la Biblioteca!

Última modificació: 20/05/2019 | Font: AlumniSAUJI

La Biblioteca de la Universitat Jaume I de Castelló inicia el seu horari especial d’exàmens (PDF). Des del 15 fins al 22 de maig de 2019, la Biblioteca romandrà oberta de 8 a 24 hores i a partir del 23 de maig i fins el 7 de juliol, període d’exàmens, la Biblioteca estarà oberta amb horari de 24 hores. A partir del 9 de juliol, l’horari de la Biblioteca serà de 8 a 15 hores.

L’horari especial de la Biblioteca de l’UJI s’ofereix per facilitar l’estudi, l’accés a les sales i la consulta de material bibliogràfic a l’alumnat i altres membres de la comunitat univertsitària durant els períodes d’exàmens. Durant aquests períodes només es podrà accedir amb el carnet UJI del què disposen alumnat, professorat i personal d'administració i membres d'AlumniSAUJI Premium.

Si encara no tens el teu carnet perquè fa poc que t'has unit a AlumniSAUJI Premium podràs accedir amb la carta de benvinguda que vas rebre en fer-te AlumniSAUJI. Si, pel contrari, l'has perdut, està caducat o els sistema d'accessos no el reconeix, posa't en contacte amb nosaltres i t'informarem de com tramitar un nou carnet i com accedir-hi de forma provisional.

A més a més, connecta tots els teus dispositius a la WiFi mentre estigues al campus amb la xarxa EduRoam

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI