panoramica UJI

Jornades de reforestació a la Serra d'Espadà (Artana)

31/01/2018 | AlumniSAUJI

L’Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat i el Vicerectorat d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, en el marc del programa de Voluntariat mediambiental UJI-Voluntària informa de la realització de les Jornades de reforestació que tindran lloc els dies 10 i 17 de febrer de 2018 (dissabtes). Aquest any, la zona elegida per a reforestar serà la Serra d’Espadà (Artana).

Podeu inscriure-vos per http://inscripcio.uji.es/ (apartat "Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat" Jornades de Reforestació 2018) fins el 2 de febrer. Les inscripcions s’atendran per rigorós ordre d’entrada.

Un cop inscrits, rebreu la programació concreta per a cada jornada. L’esmorzar anirà a càrrec de cada participant. La no assistència a l’eixida el dia escollit, tret dels casos degudament justificats, suposarà el pagament a càrrec de la persona que no assistisca de les despeses d’assegurança i d’autobús generades.

Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat