Emprenedoria: l’ecosistema de la Comunitat Valenciana

Títol: Emprenedoria: l'ecosistema en la Comunitat Valenciana
Data:  19 de gener (dijous). De 17.45 a 20.30 hores​
Lloc: Saló d'actes del Centre de Postgrau i Consell Social de l'UJI
Més informació: Emprendre, iniciar una nova aventura, donar cos i forma a una idea es presenten, cada volta més, com una bona opció per incorporar-se o millorar la situació laboral. Però no és fàcil. Per ajudar a fer les passes adequades, el programa AlumniSAUJI conjuntament amb StartWars i Lanzadera, organitzen aquesta jornada on es farà un anàlisi de la situació actual i les oportunitats que aquestes plataformes ofereixen als emprenedors.

Participaran Sergio Aguado, director de tecnologia i soci fundador de Cuatroochenta i antic alumne d’Enginyeria Informàtica, que contarà la seua experiència i la importància de la xarxa de contactes teixida a la universitat a l’hora de conformar un equip competent i multidisciplinari. En representació de StartWars, un laboratori d’idees per al desenvolupament de solucions TI i negocis online, En representació de StartWars, un laboratori d’idees per al desenvolupament de solucions TI i negocis online, participaran Ricardo Borillo i Juanjo T. Radiu, que farà una explicació del funcionament de la metodologia Bill Aulet i del Director d'Emprenedoria del MIT basant-se en diversos exemples de projectes que han passat per StartWars. Ana Giménez i Patricia Cantalapiedra de Lanzadera parlaran sobre incubació i d’iniciatives que estan posant en marxa per ajudar als seus programes d’incubació (Programa Campus i Programa Garaje) a llançar empreses potencialment sostenibles.

La jornada és gratuïta i oberta a tot el públic, però per controlar l'aforament és requereix inscripció prèvia

Programa de la jornada

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI