Escola d'Estiu 2023 Preinscripció AlumniSAUJI Premium

22/03/2023 | AlumniSAUJI

La Universitat Jaume I organitza un any més l’Escola d’Estiuuna oferta que es genera amb la finalitat d’oferir als xiquets i xiquetes entre els 4 i 12 anys i els 13 i 16 anys una manera diferent de gaudir de les seues vacances al mes de juliol. I els membres AlumniSAUJI Premium també poden inscriure els seus fills i filles.

• Dates de preinscripció: del 27 de març al 21 d’abril.

• Formalització de preinscripcions: cal entregar la sol·licitud segons les instruccions de preinscripció que estableix la Fundació General UJI En cas que hi haja més xiquets i xiquetes preinscrits que places vacants, es faran els sortejos corresponents.

• Dates
    • Primera quincena: del 26 de juny al 7 de juliol
    • Segona quincena: del 10 al 21 de juliol

• L'horari serà de 8 a 15 hores. S'inclou l'esmorzar i el dinar. L'horari serà de 8 a 15 hores excepte els dies de les excursions dels grups A, B, C i D que s'allargarà fins les 17 hores i els dies d'acampada del grup E que s'indicarà en el dossier d'activitats.

L'Escola d'Estiu es presenta com una alternativa d’oci en el període de vacances, amb un disseny educatiu, d’entreteniment i diversió, que permeta oferir als pares i mares un canvi en la forma de plantejar el mes de juliol dels seus fills. L'Escola pretén potenciar els mètodes d’ensenyament i aprenentatge que faciliten l’assoliment dels objectius establerts mitjançant situacions lúdiques, on l’ambient agradable afavorisca les relacions interpersonals. Entre les principals línies d’actuació, ens trobem amb la formació intel·lectual de la persona, sense oblidar cap aspecte, i s’enalteix, a més a més, la companyia, l’amistat, la llibertat i els valors d’una societat tolerant, plural i democràtica.

El conjunt d’activitats oferides farà que el xiquet o xiqueta les visca i que desenvolupe els seus aprenentatges i valors dins del marc generat per l’àmbit professional de l’UJI, la qual garanteix aquest conjunt d’objectius que es volen assolir.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI