Informació del tractament: Órgans de govern i representació
Informació bàsica sobre protecció de dades
Responsable del tractament | Universitat Jaume I |
Finalitat del tractament | Gestió de les dades personals necessària per al funcionament dels órgans de govern i representació creats a l'empara dels Estatuts de la Universitat Jaume I, incloent: ▪ La gestió de nomenaments ▪ La gestió de les convocatòries de reunions ▪ La gestió de reunions per mitjans telemàtics ▪ L'elaboració d'actes, incloent videoactes ▪ La publicitat de l’activitat dels òrgans de la Universitat Jaume I entre la comunitat universitària. ▪ La publicitat de l’activitat dels òrgans de la Universitat Jaume I en virtut del principi de transparència. ▪ La comunicació de l’activitat dels òrgans de la Universitat Jaume I als mitjans de comunicació. ▪ La difusió d'informació de l'UJI a les persones participants. |
Legitimació | ▪ Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. ▪ DECRET 116/2010, de 27 d'agost, del Consell, pel qual s'aproven els Estatuts de la Universitat Jaume I de Castelló. ▪ Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic. ▪ Llei 2/2015, de 2 d’abril, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana. |
Destinataris | La composició dels diferents òrgans serà pública quan així ho determine el seu reglament de funcionament.
Les actes de les reunions podran ser objecte de publicació quan així ho determine el reglament de funcionament de l'òrgan, o en compliment de la Llei 2/2015, de 2 d’abril, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana. |
Drets | Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l’oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15. |
Informació addicional | Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades a https://www.uji.es/protecciodades/clausules/?t=U093 |
Informació detallada sobre protecció de dades
Quin és l'òrgan responsable del tractament de les vostres dades? |
Identitat: Universitat Jaume I Adreça postal: Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana Telèfon: 964728000 Adreça electrónica: secgen@uji.es Contacte DPD: protecciondatos@uji.es |
Amb quina finalitat tractem les vostres dades personals? |
Gestió de les dades personals necessària per al funcionament dels órgans de govern i representació creats a l'empara dels Estatuts de la Universitat Jaume I, incloent: ▪ La gestió de nomenaments ▪ La gestió de les convocatòries de reunions ▪ La gestió de reunions per mitjans telemàtics ▪ L'elaboració d'actes, incloent videoactes ▪ La publicitat de l’activitat dels òrgans de la Universitat Jaume I entre la comunitat universitària. ▪ La publicitat de l’activitat dels òrgans de la Universitat Jaume I en virtut del principi de transparència. ▪ La comunicació de l’activitat dels òrgans de la Universitat Jaume I als mitjans de comunicació. ▪ La difusió d'informació de l'UJI a les persones participants. |
Quant de temps conservarem les vostres dades? |
Es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. Serà aplicable el que es disposa en la normativa d'arxius i documentació. |
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades? |
La legitimació es basa en l’exercici de poders públics establerts en: ▪ Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. ▪ DECRET 116/2010, de 27 d'agost, del Consell, pel qual s'aproven els Estatuts de la Universitat Jaume I de Castelló. ▪ Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic. ▪ Llei 2/2015, de 2 d’abril, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana. |
A quins destinataris es comunicaran les vostres dades? |
La composició dels diferents òrgans serà pública quan així ho determine el seu reglament de funcionament.
Les actes de les reunions podran ser objecte de publicació quan així ho determine el reglament de funcionament de l'òrgan, o en compliment de la Llei 2/2015, de 2 d’abril, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana.
La Universitat Jaume I té allotjats part dels seus sistemes d'informació en proveïdors de serveis al núvol, tenint tots ells les garanties necessàries d'acord amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades personals. |
Quins són els vostres drets? |
• Qualsevol persona té dret a obtindre confirmació sobre si a la Universitat Jaume I estem tractant dades personals que la concerneixen o no. • Les persones interessades tenen dret a accedir a les seues dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió, entre altres motius, quan les dades ja no siguen necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 18 del RGPD les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seues dades. En aquest cas, únicament es conservaran per a exercir o defensar reclamacions. • En virtut del dret a la portabilitat les persones interessades tenen dret a obtindre les seues dades personals en un format estructurat d'ús comú i lectura mecànica i a transmetre'ls a una altra persona responsable. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 21 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar l’oposició al tractament, sempre que no hi haja motius legítims imperiosos per al tractament o per a exercir o defensar reclamacions.
Podeu exercir els vostres drets davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15.
Podeu obtindre informació addicional sobre els vostres drets o presentar una reclamació, si ho considereu oportú, davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades. |
Quines categories de dades tractem? |
Dades identificatives. Dades professionals. Gravacions de reunions telemàtiques. |