Informació del tractament: Contractes i licitacions
Informació bàsica sobre protecció de dades
Responsable del tractament | Universitat Jaume I |
Finalitat del tractament | Gestió i seguiment dels contractes i licitacions públiques de la Universitat Jaume I |
Legitimació | La legitimació es basa en l’exercici de poders públics establerts a l’article 62 i altres de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic |
Destinacions |
Les dades poden ser comunicades a terceres parts per a finalitats vinculades al tractament. Les dades poden ser comunicades a terceres parts en compliment d’una obligació legal. En el cas d’usuaris i usuàries provinents de convenis amb empreses es podrà comunicar part o tota la informació a l’empresa d’origen. |
Drets | Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l’oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15. |
Procedència de les dades | Les dades identificatives que tractem procedeixen de les empreses i dels propis usuaris, obtingudes quan s’inicien els tràmits del contracte amb l’UJI o al formalitzar-ho, en cas de ser adjudicatària l’empresa, així com de fonts de públic accés. |
Informació addicional | Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades a https://www.uji.es/protecciodades/clausules/?t=U083 |
Informació detallada sobre protecció de dades
Quin és l'òrgan responsable del tractament de les vostres dades? |
Identitat: Universitat Jaume I Servei de Contractació i Assumptes Generals Adreça postal: Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana Telèfon: 964720000 Adreça electrónica: secgen@uji.es Contacte DPD: protecciondatos@uji.es |
Amb quina finalitat tractem les vostres dades personals? |
Gestió i seguiment dels contractes i licitacions públiques de la Universitat Jaume I. Control horari de treballadors d’empreses externes que presten serveis a les ubicacions de l’UJI. Control de qualitat dels subministraments i serveis. Realització d’estadístiques, enquestes de satisfacció i millora del servei en general. |
Quant de temps conservarem les vostres dades? |
Les dades personals proporcionades es conservaran mentre es mantinga el contracte en vigor amb la Universitat Jaume I o es mantinga una obligació legal de tractar les dades personals. La resta de dades es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. Serà aplicable el que es disposa en la normativa d'arxius i documentació. |
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades? |
La legitimació es basa en l’exercici de poders públics establerts a l’article 62 i altres de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic |
A quines destinacions es comunicaran les vostres dades? |
Les dades poden ser comunicades a terceres parts per a finalitats vinculades al tractament. Les dades poden ser comunicades a terceres parts en compliment d’una obligació legal. En el cas d’usuaris i usuàries provinents de convenis amb empreses es podrà comunicar part o tota la informació a l’empresa d’origen. |
Quins són els vostres drets? |
• Qualsevol persona té dret a obtindre confirmació sobre si a la Universitat Jaume I estem tractant dades personals que la concerneixen o no. • Les persones interessades tenen dret a accedir a les seues dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió, entre altres motius, quan les dades ja no siguen necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 18 del RGPD les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seues dades. En aquest cas, únicament es conservaran per a exercir o defensar reclamacions. • En virtut del dret a la portabilitat les persones interessades tenen dret a obtindre les seues dades personals en un format estructurat d'ús comú i lectura mecànica i a transmetre'ls a una altra persona responsable. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 21 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar l’oposició al tractament, sempre que no hi haja motius legítims imperiosos per al tractament o per a exercir o defensar reclamacions. Podeu exercir els vostres drets davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15.
Podeu obtindre informació addicional sobre els vostres drets o presentar una reclamació, si ho considereu oportú, davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades |
Quines categories de dades tractem? |
Les dades personals que es tracten poden ser, en funció de la persona, del següent tipus: Dades identificatives [Nom i Cognoms, DNI, Nº SS, Signatura, Imatge, telèfon o adreça de correu electrònic i similars imprescindibles per a la identificació] Dades de detall laboral[Empresa, Loc de treball/Categoria] |
Com hem obtingut les vostres dades? |
Les dades identificatives que tractem procedeixen de les empreses i dels propis usuaris, obtingudes quan s’inicien els tràmits del contracte amb l’UJI o al formalitzar-ho, en cas de ser adjudicatària l’empresa, així com de fonts de públic accés. |