Informació del tractament: Institut Universitari de turisme (IUTUR)
Informació bàsica sobre protecció de dades
| Responsable del tractament | Universitat Jaume I |
| Finalitat del tractament | Gestió administrativa dels membres de l’Institut i personal assessor o col·laborador. Organització de congressos, seminaris, jornades i accions formatives. Gravació i difusió de les activitats i resultats de l’Institut. Foment de la col·laboració en investigació amb professorat d’altres universitats i professionals externs. Gestió administrativa d’ajudes i subvencions. |
| Legitimació | Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. Execució d'un contracte. Consentiment. Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú. |
| Destinacions | Les dades no seran cedides a terceres parts, tret d’obligacions legals previstes en les normes vigents. Les imatges i/o gravacions amb autorització podran ser publicades en pàgines web, panells d’exposicions i d’altres suports. La informació dels participants necessària per a la correcta gestió dels events, ajudes i subvencions pot ser comunicada a les entitats relacionades amb la seua gestió, creació o adjudicació. |
| Drets | Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l’oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15. |
| Procedència de les dades | Les dades poden provindre de diferents fonts: - Oferides pel propi interessat a través de formularis web, PDF, correu electrònic, etc. - Obtingudes de fonts oficials consultades a través d'Internet (com contactes amb administracions locals, empreses, etc.) |
| Informació addicional | Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades a https://www.uji.es/protecciodades/clausules/?t=U127 |
Informació detallada sobre protecció de dades
| Quin és l'òrgan responsable del tractament de les vostres dades? |
| Identitat: Universitat Jaume I Adreça postal: Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana Telèfon: 964728000 Adreça electrónica: dpd@uji.es Contacte DPD: protecciondatos@uji.es |
| Amb quina finalitat tractem les vostres dades personals? |
Gestió administrativa dels membres de l’Institut i personal assessor o col·laborador. Organització de congressos, seminaris, jornades i accions formatives. Gravació i difusió de les activitats i resultats de l’Institut. Foment de la col·laboració en investigació amb professorat d’altres universitats i professionals externs. Gestió administrativa d’ajudes i subvencions. |
| Quant de temps conservarem les vostres dades? |
Es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. Serà aplicable el que es disposa en la normativa d'arxius i documentació. En els casos en que el tractament es base en el consentiment, les dades es mantindran fins que es retire aquest consentiment. Les dades econòmiques d'aquesta activitat de tractament es conservaran a l'empara del que es disposa en la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària. |
| Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades? |
• Per a la gestió administrativa dels membres de l'Institut, la legitimació es basa en l'exercici dels poders públics establerts en l'article 40 de la Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. • Per a l'organització de congressos, seminaris i jornades, la base de legitimació és la necessitat per al compliment d'una missió en interés públic, la difusió del coneixement i la cultura com a funcions de la Universitat, establida en l'article 2 de la Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. A més, en el cas dels congressos o jornades que requerisquen el pagament d'una inscripció o similar, la base legal addicional serà la necessitat per a executar un contracte en el qual l'interessat és part. • Per a les comunicacions electròniques de publicitat o de promoció de congressos, seminaris i jornades, la base legal és el consentiment de l'interessat. • Per a les inscripcions i ponents la base legal és la necessitat per a executar un contracte en el qual l'interessat és part. • Per a l'enregistrament i difusió de les activitats de l'institut, la base de legitimació és la necessitat per al compliment d'una missió en interés públic, la difusió del coneixement i la cultura com a funcions de la Universitat, establida en l'article 2 de la Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. • Per a l'enregistrament d'imatges la base legal és el consentiment de l'interessat. • Per a la gestió d'ajudes i beques, la legitimació es basa en l'exercici de poders públics, establerts en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú. |
| A quines destinacions es comunicaran les vostres dades? |
Les dades no seran cedides a terceres parts, tret d’obligacions legals previstes en les normes vigents. Les imatges i/o gravacions amb autorització podran ser publicades en pàgines web, panells d’exposicions i d’altres suports. La informació dels participants necessària per a la correcta gestió dels events, ajudes i subvencions pot ser comunicada a les entitats relacionades amb la seua gestió, creació o adjudicació. |
| Quins són els vostres drets? |
• Per a la gestió administrativa dels membres de l'Institut, la legitimació es basa en l'exercici dels poders públics establerts en l'article 40 de la Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. • Per a l'organització de congressos, seminaris i jornades, la base de legitimació és la necessitat per al compliment d'una missió en interés públic, la difusió del coneixement i la cultura com a funcions de la Universitat, establida en l'article 2 de la Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. A més, en el cas dels congressos o jornades que requerisquen el pagament d'una inscripció o similar, la base legal addicional serà la necessitat per a executar un contracte en el qual l'interessat és part. • Per a les comunicacions electròniques de publicitat o de promoció de congressos, seminaris i jornades, la base legal és el consentiment de l'interessat. • Per a les inscripcions i ponents la base legal és la necessitat per a executar un contracte en el qual l'interessat és part. • Per a l'enregistrament i difusió de les activitats de l'institut, la base de legitimació és la necessitat per al compliment d'una missió en interés públic, la difusió del coneixement i la cultura com a funcions de la Universitat, establida en l'article 2 de la Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. • Per a l'enregistrament d'imatges la base legal és el consentiment de l'interessat. • Per a la gestió d'ajudes i beques, la legitimació es basa en l'exercici de poders públics, establerts en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú. |
| Quines categories de dades tractem? |
-Dades personals: nom i cognoms, email, adreça i teléfon, signatura, DNI/NIE. imatges, veu o vídeo. -Dades públiques: CV, publicacions, projectes d'investigació, tesis doctorals, etc. -Dades laborals bàsiques: pertinença a institució, entitat o empresa. Càrrec. -Dades acadèmiques bàsiques: expedient de les activitats formatives i certificats, universitat, estudis, curs. |
| Com hem obtingut les vostres dades? |
Les dades poden provindre de diferents fonts: - Oferides pel propi interessat a través de formularis web, PDF, correu electrònic, etc. - Obtingudes de fonts oficials consultades a través d'Internet (com contactes amb administracions locals, empreses, etc.) |