Informació del tractament: Videoactes sessions òrgans col·legiats
Informació bàsica sobre protecció de dades
Responsable del tractament | Universitat Jaume I |
Finalitat del tractament | L’enregistrament de les reunions de l’òrgan té per finalitat: ▪ L’elaboració de una videoacta o acta digital. ▪ La publicitat de l’activitat dels òrgans col·legiats de la Universitat Jaume I entre la comunitat universitària. ▪ La publicitat de l’activitat dels òrgans col·legiats de la Universitat Jaume I en virtut del principi de transparència. ▪ La comunicació de l’activitat dels òrgans col·legiats de la Universitat Jaume I als mitjans de comunicació. ▪ L’ús dels videoenregistraments en un futur amb finalitats històriques i de recerca. |
Legitimació | ▪ Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic. ▪ Acord del Claustre en sessió núm. 2/2018, de 8 de novembre. ▪ Llei 1/2022, de 13 d’abril, de la Generalitat, de transparència i bon govern de la Comunitat Valenciana. ▪ Llei 16/1985, de 25 de juny, del patrimoni històric espanyol. |
Destinacions | La videoacta podrà ser objecte de publicació, tant en mitjans d’intranet de la Universitat Jaume I, com en el Portal de Transparència, i podrà posar-se a la disposició dels administrats que exerciren un dret d’accés a la informació pública, dels mitjans de comunicació i d’investigadors. |
Drets | Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l’oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15. |
Informació addicional | Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades a https://www.uji.es/protecciodades/clausules/?t=U075 |
Informació detallada sobre protecció de dades
Quin és l'òrgan responsable del tractament de les vostres dades? |
Identitat: Universitat Jaume I Adreça postal: Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana Telèfon: 964728000 Adreça electrónica: secgen@uji.es Contacte DPD: protecciondatos@uji.es |
Amb quina finalitat tractem les vostres dades personals? |
L’enregistrament de les reunions de l’òrgan té per finalitat: ▪ L’elaboració de una videoacta o acta digital. ▪ La publicitat de l’activitat dels òrgans col·legiats de la Universitat Jaume I entre la comunitat universitària. ▪ La publicitat de l’activitat dels òrgans col·legiats de la Universitat Jaume I en virtut del principi de transparència. ▪ La comunicació de l’activitat dels òrgans col·legiats de la Universitat Jaume I als mitjans de comunicació. ▪ L’ús dels videoenregistraments en un futur amb finalitats històriques i de recerca. |
Quant de temps conservarem les vostres dades? |
Tenint en compte el seu valor històric, les videoactes es conservaran indefinidament. |
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades? |
La legitimació es basa en l’exercici de poders públics establerts en: ▪ Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic. ▪ Acord del Claustre en sessió núm. 2/2018, de 8 de novembre. ▪ Llei 1/2022, de 13 d’abril, de la Generalitat, de transparència i bon govern de la Comunitat Valenciana. ▪ Llei 16/1985, de 25 de juny, del patrimoni històric espanyol. |
A quines destinacions es comunicaran les vostres dades? |
La videoacta podrà ser objecte de publicació, tant en mitjans d’intranet de la Universitat Jaume I, com en el Portal de Transparència, i podrà posar-se a la disposició dels administrats que exerciren un dret d’accés a la informació pública, dels mitjans de comunicació i d’investigadors. La pertinença a l’òrgan implica el deure de ser objecte d’enregistrament i la posada a disposició de les imatges per a la comunitat universitària en els casos ací descrits. |
Quins són els vostres drets? |
• Qualsevol persona té dret a obtindre confirmació sobre si a la Universitat Jaume I estem tractant dades personals que la concerneixen o no. • Les persones interessades tenen dret a accedir a les seues dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió, entre altres motius, quan les dades ja no siguen necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 18 del RGPD les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seues dades. En aquest cas, únicament es conservaran per a exercir o defensar reclamacions. • En virtut del dret a la portabilitat les persones interessades tenen dret a obtindre les seues dades personals en un format estructurat d'ús comú i lectura mecànica i a transmetre'ls a una altra persona responsable. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 21 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar l’oposició al tractament, sempre que no hi haja motius legítims imperiosos per al tractament o per a exercir o defensar reclamacions.
Podeu exercir els vostres drets davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15.
Podeu obtindre informació addicional sobre els vostres drets o presentar una reclamació, si ho considereu oportú, davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades. |