Informació del tractament: Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local (IIDL)
Informació bàsica sobre protecció de dades
Responsable del tractament | Universitat Jaume I |
Finalitat del tractament | Gestió administrativa dels membres de l’Institut. Organització de congressos, seminaris i jornades. Gravació i difusió de les activitats de l’institut. Foment de la col·laboració en investigació amb professorat d’universitats estrangeres. Gestió administrativa d’ajudes i subvencions. |
Legitimació | Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. Execució d'un contracte. Consentiment. Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú. |
Destinacions | Les dades no seran cedides a terceres parts, llevat d’obligacions legals previstes en les normes vigents. Les imatges i/o gravacions amb autorització podran ser publicades en pàgines web, panells d’exposicions i d’altres suports. La informació dels participants necessària per a la correcta gestió de les ajudes i subvencions pot ser comunicada a les entitats relacionades amb la seua creació o adjudicació. |
Drets | Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l’oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15. |
Informació addicional | Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades a https://www.uji.es/protecciodades/clausules/?t=U072 |
Informació detallada sobre protecció de dades
Quin és l'òrgan responsable del tractament de les vostres dades? |
Identitat: Universitat Jaume I Adreça postal: Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana Telèfon: 964728000 Adreça electrónica: secgen@uji.es Contacte DPD: protecciondatos@uji.es |
Amb quina finalitat tractem les vostres dades personals? |
Gestió administrativa dels membres de l’Institut. Organització de congressos, seminaris i jornades. Gravació i difusió de les activitats de l’institut. Foment de la col·laboració en investigació amb professorat d’universitats estrangeres. Gestió administrativa d’ajudes i subvencions. |
Quant de temps conservarem les vostres dades? |
Es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. Serà aplicable el que es disposa en la normativa d'arxius i documentació.
Les dades econòmiques d'aquesta activitat de tractament es conservaran a l'empara del que es disposa en la llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària. |
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades? |
Per a la gestió administrativa dels membres de l'Institut, la legitimació es basa en l'exercici dels poders públics establits en l'article 40 de la Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. Per a l'organització de congressos, seminaris i jornades, la base de legitimació és la necessitat per al compliment d'una missió en interés públic, la difusió del coneixement i la cultura com a funcions de la Universitat, establida en l'article 2 de la Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. A més, en el cas dels Congressos o jornades que requerisquen el pagament d'una inscripció o similar, la base legal addicional serà la necessitat per a executar un contracte en el qual l'interessat és part. Per a les comunicacions electròniques de publicitat o de promoció de congressos, seminaris i jornades, la base legal és el consentiment de l'interessat. Per a les inscripcions i ponents la base legal és la necessitat per a executar un contracte en el qual l'interessat és part. Per a l'enregistrament i difusió de les activitats de l'institut, la base de legitimació és la necessitat per al compliment d'una missió en interés públic, la difusió del coneixement i la cultura com a funcions de la Universitat, establida en l'article 2 de la Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. Per a l'enregistrament d'imatges la base legal és el consentiment de l'interessat. Per a la gestió d'ajudes i beques, la legitimació es basa en l'exercici de poders públics, establits en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú. |
A quines destinacions es comunicaran les vostres dades? |
Les dades no seran cedides a terceres parts, llevat d’obligacions legals previstes en les normes vigents. Les imatges i/o gravacions amb autorització podran ser publicades en pàgines web, panells d’exposicions i d’altres suports. La informació dels participants necessària per a la correcta gestió de les ajudes i subvencions pot ser comunicada a les entitats relacionades amb la seua creació o adjudicació. La Universitat Jaume I té allotjats part dels seus sistemes d'informació en proveïdors de serveis al núvol, tenint tots ells les garanties necessàries d'acord amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades personals. |
Quins són els vostres drets? |
• Qualsevol persona té dret a obtindre confirmació sobre si a la Universitat Jaume I estem tractant dades personals que la concerneixen o no. • Les persones interessades tenen dret a accedir a les seues dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió, entre altres motius, quan les dades ja no siguen necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 18 del RGPD les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seues dades. En aquest cas, únicament es conservaran per a exercir o defensar reclamacions. • En virtut del dret a la portabilitat les persones interessades tenen dret a obtindre les seues dades personals en un format estructurat d'ús comú i lectura mecànica i a transmetre'ls a una altra persona responsable. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 21 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar l’oposició al tractament, sempre que no hi haja motius legítims imperiosos per al tractament o per a exercir o defensar reclamacions. • En cas de que el tractament estiga legitimat pel consentiment de la persona interessada, aquesta té el dret a retirar el dit consentiment en qualsevol moment, sense que açò afecte a la licitud del tractament previ a la seua retirada.
Podeu exercir els vostres drets davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15.
Podeu obtindre informació addicional sobre els vostres drets o presentar una reclamació, si ho considereu oportú, davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades. |