Informació del tractament: Processos selectius
Informació bàsica sobre protecció de dades
Responsable del tractament | Universitat Jaume I |
Finalitat del tractament | Gestió dels participants en procediments de provisió de llocs de treball i mobilitat de la Universitat Jaume I. |
Legitimació | Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic. Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Funció Pública Valenciana. Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors. Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. |
Destinacions | No se cediran dades a terceres parts llevat que siga obligació legal. |
Drets | Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l’oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15. |
Procedència de les dades | Les dades de professorat candidat per a tribunals de selecció de professorat provenen del ministeri amb competències en matèria d'universitats, el qual arreplega aquesta informació de totes les universitats espanyoles |
Informació addicional | Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades a https://www.uji.es/protecciodades/clausules/?t=U067 |
Informació detallada sobre protecció de dades
Quin és l'òrgan responsable del tractament de les vostres dades? |
Identitat: Universitat Jaume I Servei de Recursos Humans Adreça postal: Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana Telèfon: 964728000 Adreça electrónica: secgen@uji.es Contacte DPD: protecciondatos@uji.es |
Amb quina finalitat tractem les vostres dades personals? |
Gestió dels participants en procediments de provisió de llocs de treball i mobilitat de la Universitat Jaume I. |
Quant de temps conservarem les vostres dades? |
Les dades es mantindran per a la gestió del propi procés i s'emmagatzemaran degudament per atendre a la possible interposició de recursos durant els terminis exigits legalment. |
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades? |
Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic. Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Funció Pública Valenciana. Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors. Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. |
A quines destinacions es comunicaran les vostres dades? |
No se cediran dades a terceres parts llevat que siga obligació legal. En aquest sentit, es podrien comunicar les dades com a resultat de: - La publicació de dades en el Portal de Transparència de la Universitat per a complir amb les exigències regulades en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre. - La cessió de dades amb motiu de l'exercici del dret d'accés a la informació per tercers, de conformitat amb el regulat en la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de Transparència, Bon Govern i Participació Ciutadana de la Comunitat Valenciana. - La cessió de dades a autoritats judicials si així s'exigeix, de conformitat amb el que s'estableix legalment. - La cessió de dades en drets d'accés mediant interés legítim conforme a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Per exemple per opositors interessats a verificar l'aplicació material d'un barem.
La Universitat Jaume I té allotjats part dels seus sistemes d'informació en proveïdors de serveis al núvol, tenint tots ells les garanties necessàries d'acord amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades personals. |
Quins són els vostres drets? |
• Qualsevol persona té dret a obtindre confirmació sobre si a la Universitat Jaume I estem tractant dades personals que la concerneixen o no. • Les persones interessades tenen dret a accedir a les seues dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió, entre altres motius, quan les dades ja no siguen necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 18 del RGPD les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seues dades. En aquest cas, únicament es conservaran per a exercir o defensar reclamacions. • En virtut del dret a la portabilitat les persones interessades tenen dret a obtindre les seues dades personals en un format estructurat d'ús comú i lectura mecànica i a transmetre'ls a una altra persona responsable. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 21 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar l’oposició al tractament, sempre que no hi haja motius legítims imperiosos per al tractament o per a exercir o defensar reclamacions. • En cas de que el tractament estiga legitimat pel consentiment de la persona interessada, aquesta té el dret a retirar el dit consentiment en qualsevol moment, sense que açò afecte a la licitud del tractament previ a la seua retirada.
Podeu exercir els vostres drets davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15.
Podeu obtindre informació addicional sobre els vostres drets o presentar una reclamació, si ho considereu oportú, davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades. |
Com hem obtingut les vostres dades? |
Les dades de professorat candidat per a tribunals de selecció de professorat provenen del ministeri amb competències en matèria d'universitats, el qual arreplega aquesta informació de totes les universitats espanyoles |