Informació del tractament: Mobilitats
Informació bàsica sobre protecció de dades
Responsable del tractament | Universitat Jaume I |
Finalitat del tractament | Gestió administrativa, acadèmica i econòmica d'alumnes, PAS i PDI de l'UJI i de personal extern a l'UJI que volen fer una estada per un programa de mobilitat o conveni. |
Legitimació | Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. Consentiment. |
Destinacions | Intercanvi de dades acadèmiques, laborals i identificatives amb la institució amb que es fa la mobilitat (exclusivament les dades que siguen necessàries per a la gestió del programa de mobilitat), patrocinadors (en cas d'haver-se demanat ajudes), administracions públiques, i quan siga requisit legal.
Els vídeos dels participants que es demanen en les convocatòries dels programes de mobilitat podran ser publicats en mitjans web i xarxes socials de la Universitat dedicats a la promoció dels programes. |
Drets | Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l’oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15. |
Informació addicional | Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades a https://www.uji.es/protecciodades/clausules/?t=U064 |
Informació detallada sobre protecció de dades
Quin és l'òrgan responsable del tractament de les vostres dades? |
Identitat: Universitat Jaume I Oficina de Relacions Internacionals Adreça postal: Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana Telèfon: 964728000 Adreça electrónica: secgen@uji.es Contacte DPD: protecciondatos@uji.es |
Amb quina finalitat tractem les vostres dades personals? |
Gestió administrativa, acadèmica i econòmica d'alumnes, PAS i PDI de l'UJI i de personal extern a l'UJI que volen fer una estada per un programa de mobilitat o conveni. Difusió i promoció d'informació de l'UJI, del propi programa i entre institucions, gestió d'ajudes i elaboració d'enquestes, estadístiques i millora de la qualitat. |
Quant de temps conservarem les vostres dades? |
Es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. Serà aplicable el que es disposa en la normativa d'arxius i documentació.
Les dades econòmiques d'aquesta activitat de tractament es conservaran a l'empara del que es disposa en la llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària. |
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades? |
La legitimació es basa en la necessitat per complir una missió realitzada en interès públic, establerta en la Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. La comunicació de les vostres dades personals és un requisit obligatori per a poder formalitzar la vostra participació en el programa de mobilitat i realitzar la correcta gestió administrativa o acadèmica derivada. En cas de transferències internacionals de dades, la legitimació està basada en el consentiment explícit de l'interessat. |
A quines destinacions es comunicaran les vostres dades? |
Intercanvi de dades acadèmiques, laborals i identificatives amb la institució amb que es fa la mobilitat (exclusivament les dades que siguen necessàries per a la gestió del programa de mobilitat), patrocinadors (en cas d'haver-se demanat ajudes), administracions públiques, i quan siga requisit legal.
Els vídeos dels participants que es demanen en les convocatòries dels programes de mobilitat podran ser publicats en mitjans web i xarxes socials de la Universitat dedicats a la promoció dels programes.
La Universitat Jaume I té allotjats part dels seus sistemes d'informació en proveïdors de serveis al núvol, tenint tots ells les garanties necessàries d'acord amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades personals. |
Quins són els vostres drets? |
• Qualsevol persona té dret a obtindre confirmació sobre si a la Universitat Jaume I estem tractant dades personals que la concerneixen o no. • Les persones interessades tenen dret a accedir a les seues dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió, entre altres motius, quan les dades ja no siguen necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 18 del RGPD les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seues dades. En aquest cas, únicament es conservaran per a exercir o defensar reclamacions. • En virtut del dret a la portabilitat les persones interessades tenen dret a obtindre les seues dades personals en un format estructurat d'ús comú i lectura mecànica i a transmetre'ls a una altra persona responsable. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 21 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar l’oposició al tractament, sempre que no hi haja motius legítims imperiosos per al tractament o per a exercir o defensar reclamacions. • En cas de que el tractament estiga legitimat pel consentiment de la persona interessada, aquesta té el dret a retirar el dit consentiment en qualsevol moment, sense que açò afecte a la licitud del tractament previ a la seua retirada.
Podeu exercir els vostres drets davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15.
Podeu obtindre informació addicional sobre els vostres drets o presentar una reclamació, si ho considereu oportú, davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades. |