Informació del tractament: Accés a la Informació
Informació bàsica sobre protecció de dades
Responsable del tractament | Universitat Jaume I |
Finalitat del tractament | Gestió de les sol·licituds per exercir el dret d'accés a la informació pública. |
Legitimació | Llei 1/2022, de 13 d'abril, de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana. Llei 16/1985, de 25 de juny, del Patrimoni Històric Espanyol. Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Llei 41/2002, de 14 de novembre, bàsica reguladora de l'autonomia del pacient i de drets i obligacions en matèria d'informació i documentació clínica. |
Destinacions | Les dades poden ser comunicades a terceres parts per a finalitats vinculades al tractament. |
Drets | Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l’oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15. |
Informació addicional | Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades a https://www.uji.es/protecciodades/clausules/?t=U033 |
Informació detallada sobre protecció de dades
Quin és l'òrgan responsable del tractament de les vostres dades? |
Identitat: Universitat Jaume I Adreça postal: Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana Telèfon: 964728000 Adreça electrónica: secgen@uji.es Contacte DPD: protecciondatos@uji.es |
Amb quina finalitat tractem les vostres dades personals? |
Gestió de les sol·licituds per exercir el dret d'accés a la informació pública. |
Quant de temps conservarem les vostres dades? |
Es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. Serà aplicable el que es disposa en la normativa d'arxius i documentació. |
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades? |
La legitimació es basa en la necessitat de complir una obligació legal aplicable a la persona responsable del tractament establerta en l'article 27 de la Llei 1/2022, de 13 d'abril, de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana. Per a l'accés a la informació de naturalesa històrica es basa en la necessitat de complir una obligació legal aplicable a la persona responsable del tractament establerta en l'article 57 de la Llei 16/1985, de 25 de juny, del Patrimoni Històric Espanyol. Per a l'accés a la informació pública pels interessats en procediments administratius es basa en la necessitat de complir una obligació legal aplicable a la persona responsable del tractament establerta en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Per al dret d'accés a la història clínica (personal PAS o PDI de l'UJI les dades de la qual obraren en poder del Servei de Prevenció de Riscos Laborals) es basa en la necessitat de complir una obligació legal aplicable a la persona responsable del tractament establerta en la Llei 41/2002, de 14 de novembre, bàsica reguladora de l'autonomia del pacient i de drets i obligacions en matèria d'informació i documentació clínica. |
A quines destinacions es comunicaran les vostres dades? |
Les dades no se cediran a terceres parts excepte en els casos previstos en la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de Transparència, Bon Govern i Participació Ciutadana de la Comunitat Valenciana i la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques en els següents casos:
- A tercers amb motiu de l'exercici d'un dret d'accés a la informació pública sense perjudici de la garantia del dret de la persona afectada a formular la seua oposició. - El Consell de Transparència de la Comunitat Valenciana en exercici de les seues competències. - Als jutges i tribunals. - En els casos en els quals addicionalment ho preveja una norma amb rang de Llei.
La Universitat Jaume I té albergats part dels seus sistemes d'informació en proveïdors de serveis en el núvol, comptant tots ells amb les garanties adequades d'acord amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades personals. |
Quins són els vostres drets? |
• Qualsevol persona té dret a obtindre confirmació sobre si a la Universitat Jaume I estem tractant dades personals que la concerneixen o no. • Les persones interessades tenen dret a accedir a les seues dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió, entre altres motius, quan les dades ja no siguen necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 18 del RGPD les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seues dades. En aquest cas, únicament es conservaran per a exercir o defensar reclamacions. • En virtut del dret a la portabilitat les persones interessades tenen dret a obtindre les seues dades personals en un format estructurat d'ús comú i lectura mecànica i a transmetre'ls a una altra persona responsable. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 21 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar l’oposició al tractament, sempre que no hi haja motius legítims imperiosos per al tractament o per a exercir o defensar reclamacions. • En cas de que el tractament estiga legitimat pel consentiment de la persona interessada, aquesta té el dret a retirar el dit consentiment en qualsevol moment, sense que açò afecte a la licitud del tractament previ a la seua retirada.
Podeu exercir els vostres drets davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15.
Podeu obtindre informació addicional sobre els vostres drets o presentar una reclamació, si ho considereu oportú, davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades. |
Quines categories de dades tractem? |
Nom (*) Cognoms (*) Tipus d'identificació (*) NIFNIEPassaportAltres Identificació (*) Dades de contacte per a notificacions Adreça Codi postal Població Provincia Correu electrònic de contacte (*) |