InfoCampus és l'oficina d'informació i assistència a registre de la Universitat Jaume I on s'ofereix atenció personalitzada de forma presencial, telefónica i telemàtica.
La seua missió és:
- Centralitzar la difusió de la informació de la universitat de forma fiable, completa i actualitzada.
- Coordinar el Sistema de Informació Acadèmica (SIA).
- Mantenir actualitzat el web d'Estudis.
- Coordinar la Bústia institucional UJI de consultes, queixes, suggeriments i felicitacions.
- Prestar ajuda en la realització de qualsevol tràmit telemàtic que els membres de la comunitat universitària o societat en general vulguen fer en temes de competència de la universitat.
- Assistir a registre.
- Expedir còpies de documents, compulses, confrontacions i còpies autèntiques.
- Contribuir a l'impuls de l'administració electrònica de l'UJI.
- Generar certificats digitals de l'Agència Valenciana de Tecnologia als membres de la comunitat universitària.
- Mantenir el portal de Transparència.
- Transferir telefonades des de Centraleta.
- Expedir el carnet universitari als membres de la comunitat universitària.