UJI

Presentació

InfoCampus - Oficina d'Informació i Registre

Última modificació: 20/04/2021 | Font: InfoCampus

 

InfoCampus és l'oficina d'informació i assistència a registre de la Universitat Jaume I on s'ofereix atenció personalitzada de forma presencial, telefónica i telemàtica.

 

La seua missió és:

- Centralitzar la difusió de la informació de la universitat de forma fiable, completa i actualitzada.

- Coordinar el Sistema de Informació Acadèmica (SIA).

- Mantenir actualitzat el web d'Estudis.

- Coordinar la Bústia institucional UJI de consultes, queixes, suggeriments i felicitacions.

- Prestar ajuda en la realització de qualsevol tràmit telemàtic que els membres de la comunitat universitària o societat en general vulguen fer en temes de competència de la universitat.

- Assistir a registre.

- Expedir còpies de documents, compulses, confrontacions i còpies autèntiques.

- Contribuir a l'impuls de l'administració electrònica de l'UJI.

- Generar certificats electrònics a petició de la ciutadania com a punt habilitat.

- Mantenir el portal de Transparència.

- Transferir telefonades des de Centraleta.

Informació proporcionada per: InfoCampus