Jornada: La investigació universitària i l'Agenda 2030 com a motors d'Aliances

Inscripcions en: https://lnkd.in/e2YQ6dPK

Modera: Ana Alcaraz, consultora experta en Agenda 2030 i RSC

Modalitat de participació:

• Ponència: si es fa presentació del projecte d'investigació (12 min). En aquesta modalitat la persona disposarà d'un certificat per 15 hores de formació transversal de recerca.
  • Pòster: si es presenta físicament un pòster a la zona d'exposició. La persona participant disposarà d'un certificat de 10 hores de formació transversal en recerca.
  • Assistència: La persona participant disposarà d'un certificat de 5 hores de formació transversal en recerca.

PROGRAMA

Organitza: Càtedra de Cooperació i Desenvolupament Sostenible i Escola de Doctorat

Cofinancia: Generalitat Valenciana- Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtic

Descripció: Durant aquesta jornada abordarem la interrelació existent entre la investigación universitària, l’Agenda 2030 i la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) en el marc de les Aliances.

Gravació Jornada Canal Youtube UJI

Notícia Servei de Comunicacions i Publicacions UJI