Nexus. Butlletí Universitat, Empresa i Institucions - 2018

28/03/2019 | SCP

Butlletins

Entitats: Universitat Jaume I, Exclusivas Energéticas S.L., Estrategia y Dirección S.L., ITBacking S.L., Càtedra Indústria 4.0, FACSA, Ajuntament de Castelló de la Plana, FOBESA, Reciplasa, Transportes Monfort.

Entitats: Universitat Jaume I, Grupo Gimeno, FOBESA, Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I, Fundación Coca Cola, BP Oil España, Fundación Caja Castellón, Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I (Espaitec).

Entitats: Universitat Jaume I, Grupo Gimeno, FACSA, FOBESA, Càtedra FACSA d'innovació en el cicle integral de l'aigua, l'Observatori de Canvi Climàtic de FOBESA, Fundación Trinidad Alfonso, Fundación Universitat Jaume I-Empresa.

Entitats: Universitat Jaume I, Fobesa, Grupo Gimeno, Fundació Banc Sabadell, Ajuntament de L'Alcora, Fundación Isonomia, La Feria Destaca 2018, Ajuntament de Vila-real, Cátedra de Innovación Cerámica Ciutat de Vila-real de la Universitat Jaume I, Oficina de Mecenazgo de la Conselleria de Educación, Investigación, Cultura y Deporte.

Entitats: Universitat Jaume I, Refinería de BP Oil España en Castelló, Cátedra BP de Medio Ambiente Industrial de la Universitat Jaume I, Fundación Balaguer-Gonel Hermanos, Colegio Oficial de Ingenieros Técnicos Industriales y de Grado de Castellón, Nunsys, Cuatroochenta, FUE-UJI

Entitats: Universitat Jaume I, Banc Santander, Fobesa, Ajuntament de Castelló, FACSA, Asociación Española de Fabricantes de Azulejos y Pavimentos Cerámicos (ASCER)

Entitats: Universitat Jaume I, Ajuntament de Vila-real, Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, Ajuntament d'Onda, Ajuntament de Castelló, Diputació de Castelló, BP,  Fundació Banc Sabadell, Fundación Dávalos-Fletcher, Torrecid, Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics Agrícoles de Castelló i València, el Col·legi d'Economistes de Castelló, Col·legi Oficial de Biòlegs de la Comunitat Valenciana, Federació de Cooperatives Agroalimentàries de la Comunitat Valenciana, Idai Nature, S.L. i Damel.

Entitats: Universitat Jaume I, UBE Corporation Europe, S.A.U, Grupo Torrecid, Fundación Globalis,  Fundació Universitat Jaume I - Empresa, Ajuntament de Borriana, Fundació Isonomia, Diputació de Castelló, Espaitec.

Entitats: Universitat Jaume I, Fundació Universitat Jaume I - Empresa, FACSA, Grupo Torrecid, Energy APPS, Mesa de la RSC, Federació d'Empreses de Publicitat i Comunicació, Col·Legi Oficial d'Enginyers Industrials de Castelló, Banc Santander.

Entitats: Universitat Jaume I, Ajuntament de Castelló, Ajuntament de Vila-real, Ajuntament d'Onda, ASCER, BP, Diputació de Castelló, EuroCop, Facsa, Fundación Dávalos-Fletcher, Generalitat Valenciana, GMI, Medtronic, Reciplasa, Torrecid, Villarreal C.F, ADC Infraestructuras, Coca-Cola, Fundación Isonomía, Dolores Cortés, Xarxa Teatre.

Entitats: Universitat Jaume I, Ajuntament de Castelló, Ajuntament de Benicàssim, FOBESA, Espaitec, programa Explorer, BP Oil.