Global Management Challenge

17/10/2017 | UJI EMPREN

global management challenge El Global Management Challenge és la major competició d'estratègia i gestió empresarial del món basada en simulació. La simulació té 38 anys d'història de desenvolupament ininterromput, emmotlant-se a l'evolució dels mercats i la competència amb l'objectiu que les persones que participen el faça en un context molt similar a la realitat, està certificada per l'European Foundation for Management Development (EFMD) en Tecnologies per a l'educació avançada (CEL)  i adherida a l'estratègia d'emprendimiento i  ocupació jove (EEEJ).

Actualment està present en 30 països en els quals es desenvolupa la competició de forma anual. Dynamic GC s'encarrega de l'organització nacional i de portar a l'equipe campió d'Espanya a la Final Internacional que se celebra cada any en un lloc, en la passada edició a Macau, enguany a Qatar i la pròxima a Dubai. Des de GMC formen en adreça d'empreses a milers d'universitaris de tota Espanya.

Temps de participació:

• Des del 18 de setembre al 5 de novembre són les inscripcions. Es poden realitzar directament des de la pàgina web o ser la universitat la que envie a GMC directament les llistes amb els equips fets. Açò és millor per a la universitat. us adjunte:

• La primera ronda de participació serà entre novembre i desembre. Ací participen tots els equips inscrits

• Segona ronda, competiran els 64 millors equips entre gener i febrer

• Final nacional. Març. Ací competeixen presencialment en la Cambra de comerç d'Espanya, els 8 millors equips.

• Final Internacional. Abril. El campió nacional competirà a Dubai amb la resta de l'equips guanyadors en els seus respectius països.

La inscripció és gratuïta per a tots els universitaris nascuts a partir de l'1 de gener d'1.992.

Tot està ja penjat en la pàgina WEB www.gmcspain.com

Vídeo resumeixen de l'última final nacional de GMC.

Vídeo de la Final de competició