Jornada informativa Institut Valencià de Finances a Castelló

10/03/2017 | UJI EMPREN

Manuel Illueca Muñoz, Director General de l'Institut Valencià de Finances, visitarà la Universitat Jaume I el pròxim 16 de març per a presentar els principals instruments de finançament disponibles per a empreses i start-ups innovadores de la província de Castelló.

El IVF té com a finalitat l'actuar com a principal instrument de la política financera del Consell de la Generalitat, així com exercitar les competències de la Generalitat sobre el sistema financer. Entre altres accions, l'entitat ofereix els següents instruments financers a les empreses de la Comunitat Valenciana:

– Préstec participatiu

– Préstec ordinari

– Microcrèdits

– Societats i fons de capital de risc

Els imports dels préstecs atorgats pel IVF se situen entre els 12.000 € i 1.000.000 €, si l'empresa ha facturat en l'últim exercici auditat més de 6.000.000 euros. Tota la informació sobre serveis oferits i condicions està disponible en el seu web www.ivf.gva.es

Per a conèixer amb detall totes els instruments financers del IVF, us animem a participar en la jornada informativa del pròxim dijous 16 de març a les 11.30 en la sala multiusos de l'edifici Espaitec 2, dins de les instal·lacions de la Universitat Jaume I.

La jornada és gratuïta prèvia inscripció en el següent FORMULARI D'INSCRIPCIÓ