UJI

Secretaria General

Última modificació: 28/11/2018 | Font: SG

Cristina Pauner Chulvi (CV)

Funcions

  • Secretaria del Claustre, Consell de Govern i Consell de Direcció.
  • Coordinar la fe pública dels acords dels òrgans col·legiats, la formació i la custòdia de les actes.
  • Promoure sistemes per a supervisar, organitzar i agilitar els procediments administratius.
  • Coordinar l'Arxiu General i del Registre General de l'UJI.
  • Dirigir i assegurar els processos de fe pública i de registre oficial.
  • Elaborar i organitzar els processos d'informació sobre acords, normatives, etc.
  • Elaborar la memòria anual general de l'UJI incorporant criteris i indicadors d’RSU.
  • Gestionar el sistema de delegacions de competències i de signatura de la rectora.
  • Gestionar i supervisar el registre d'associacions, representacions, etc.
  • Gestionar la subscripció de convenis institucionals.
  • Desenvolupar la normativa.
  • Coordinar les polítiques de transparència de l'UJI.
  • Realitzar qualsevol altra competència que li delegue la rectora o li conferisquen la legislació vigent, els presents estatuts i els reglaments universitaris.

Tauler de reunions

Comissions

Serveis dependents

Secretaria General
Universitat Jaume I
Edifici Rectorat i Serveis Centrals
E-12071 Castelló de la Plana (Espanya)
Tel. +34 964 72 9424
Adreça electrònica: secgen@uji.es
Persones de contacte: María Dolores Ángel Luis / María José Ferre Domènech

Informació proporcionada per: Secretaria General