Personal investigador i estructures investigadores

16/07/2019 | INVEST

Gmail

Imatge recurs

La Universitat Jaume I té un caràcter generalista amb grups i instituts d'investigació que desenvolupen línies de treball en quasi totes les branques del coneixement: ciències bàsiques, ciències de la salut, ciències socials i jurídiques, enginyeries i arquitectura i arts i humanitats.

Index grups index

Grups d'investigació

Consulta els nostres grups d'investigació i cerca el personal investigador que desenvolupa la seua activitat a la Universitat Jaume I. També podras accedir a la informació actualizada sobre la seua activitat científica i tecnològica.

Instituts instituts index

Instituts d'investigació

Els instituts d'Investigació requereixen de l'associació de diferents grups amb coneixements complementaris per afrontar grans reptes. Consulta la nostra oferta d'instituts.

Departaments departaments index

Departaments universitaris

Una part important de la recerca es desenvolupa en els departaments universitaris. Consulta la seua oferta investigadora.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació i Transferència