UJI

Personal investigador i estructures investigadores

Última modificació: 16/07/2019 | Font: INVEST

Imatge recurs

La Universitat Jaume I té un caràcter generalista amb grups i instituts d'investigació que desenvolupen línies de treball en quasi totes les branques del coneixement: ciències bàsiques, ciències de la salut, ciències socials i jurídiques, enginyeries i arquitectura i arts i humanitats.

• Grups d'investigació

Consulta els nostres grups d'investigació i cerca el personal investigador que desenvolupa la seua activitat a la Universitat Jaume I. També podras accedir a la informació actualizada sobre la seua activitat científica i tecnològica.

• Instituts d'investigació

Els instituts d'Investigació requereixen de l'associació de diferents grups amb coneixements complementaris per afrontar grans reptes. Consulta la nostra oferta d'instituts.

• Departaments universitaris

Una part important de la recerca es desenvolupa en els departaments universitaris. Consulta la seua oferta investigadora.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació i Transferència