Dia Internacional de la Llum

14/05/2022 | INVEST

Gmail

Celebracions del Dia Internacional de la Llum en 2022

Concurs de fotografia digital «Dia Internacional de la Llum 2022»#CESDiaLlumUJI#DiaLlumUJI

Enguany l’acte central del Dia Internacional de la Llum a Espanya, es celebrarà a la ciutat de Valladolid organitzat per la Universidad de Valladolid, a través de la seua Unitat de Cultura Científica i de la Innovació i en coordinació amb el Museu de la Ciència de Valladolid.

Pel que fa a la Universitat Jaume I, des de fa uns anys, al voltant de la data internacional de celebració, des del Departament de Física i des de l'Institut de Noves Tecnologies de la Imatge (INIT), estem impulsant la celebració del Dia Internacional de la Llum, mitjançant la programació d'un conjunt d'activitats: enguany ho farem el proper 20 de maig organitzant les següents activitats:

10:30 h. «La Llum en l’Art», Conferència impartida per Wenceslao Rambla Zaragozá.   Cartell de la conferència

(Atenció: la conferència serà a les 10:30 h, no a les 11 h, com apareixia en la programació inicial)

12:00 h. Demostracions òptiques: Demostracions experimentals per als assistents, que posen de manifest la naturalesa i les propietats de la llum.   Cartell de les demostracions

13:00 h. Concurs de Fotografia Digital «Dia Internacional de la Llum 2022», concurs fotogràfic sobre Fenòmens Òptics: Acte d’entrega dels Premis de Fotografia Digital del DIL.   Cartell del concurs

Totes les activitats programades tindran lloc a la Sala d’Actes de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals el 20 de maig de 2022, divendres, al Campus del Riu Sec de la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana.

Les activitats estan orientades, fonamentalment, cap als alumnes dels Centres d’Ensenyament de Secundària i de Batxillerat (CES) de Castelló: tant pel que fa a la conferència divulgativa, les demostracions experimentals, així com el Concurs de Fotografia Digital «Dia Internacional de la Llum 2022» (en aquest concurs fotogràfic també s’inclou un premi destinat als estudiants de l’UJI i als membres de SAUJI).

3ª Circular per als Centres de Secundària

Bases del concurs de fotografia digital «Dia Internacional de la Llum 2022»

Anunci i síntesi de la conferència «La Llum en l’Art» i informació sobre el conferenciant, Wenceslao Rambla Zaragozá

Dia Internacional de la Llum