18/03/2021 | INVEST

El joc “L’auca de las científiques del Mare Nostrum”, que ha estat creat per Lara Ferrando Esteve, i dissenyat per Margarida Sancho Escrig, destaca diferents investigadores mediterrànies, de diversos àmbits de coneixement i procedència geogràfica. Es tracta d’una forma lúdica de destacar la tasca desenvolupada per les dones mediterrànies en la ciència.

El joc es va presentar el día central de la Nit Meditterània de les Investigadores, el 27 de novembre de 2020, a les 12 h, amb la intervenció de la rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, i la creadora del joc, Lara Ferrando:

Canal de YouTube de la Universitat Jaume I

Ací podeu gaudir del joc:

Tauler de "L'auca de les científiques del Mare Nostrum" en alta resolució

Tauler de "L'auca de les científiques del Mare Nostrum" en baixa resolució

Instruccions (en valencià)

Instruccions (en castellà)

Aquest joc forma part de les activitats de la Universitat Jaume I per a la Nit Mediterrània de les Investigadores, dins del projecte MEDNIGHT (https://mednight.eu/), iniciativa associada a la MSCA European Researchers’ Night (H2020-MSCA-NIGHT-2020), i compta amb el patrocini de la Fundació de la Comunitat Valenciana per al Foment d’Estudis Superiors.

Contacte: Podeu contactar amb la Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana a través del correu electrònic, divulgauji@uji.es.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació