24/01/2024 | INVEST

SAPIÈNCIA: PREMIS A PROJECTES D'INVESTIGACIÓ PER A JOVES ESTUDIANTS DE LA COMUNITAT VALENCIANA

Firujiciència ha sigut seleccionada com a iniciativa ambaixadora dels Premis Sapiència.  Estos premis distribuiran un total de 70,500 euros per a projectes d'investigació en diversos camps de coneixement. La iniciativa, recolzada per la Xarxa d'Universitats Valencianes (RUVID) i la Generalitat Valenciana, té com a objectiu fomentar l'interés en la ciència entre estudiants joves de la Comunitat Valenciana.

Pot participar l'alumnat de 4t d'ESO, 1r i 2n de Batxillerat, i cicles formatius de grau mitjà. Per a participar, és necessari presentar un projecte d'investigació, que han de comptar obligatòriament amb la tutoria dels seus professors.

Serà necessari elaborar una memòria descriptiva del projecte i un vídeo de presentació. A més, opcionalment, els candidats podran optar a participar en sessions d'exposició oral dels seus projectes davant un públic universitari.

Tota la informació relacionada amb aquests premis i les instruccions per a presentar una candidatura estan disponibles en la pàgina www.sapienciapremis.es. El termini per a preinscriure una candidatura finalitza el 6 de maig de 2024.

Us animeu a participar?

Més informació a través de firujiciencia@uji.es, i d'aquesta pàgina, www.firujiciencia.uji.es

El web de Firujiciència està gestionat per la Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana (divulgauji@uji.es), del vicerectorat d'Innovació, Transferència i Divulgació Científica de la Universitat Jaume I.