Qui fa possible Firujiciència / Comitè organitzador

13/05/2022 | INVEST

Gmail

Firujiciència és sempre possible gràcies a moltes persones,

- sempre gràcies al treball i il·lusió de l’estudiantat, professorat, i personal investigador participant,

- a la coordinació de l’equip organitzador, vinculat a la Universitat Jaume I i al CEFIRE de Castelló,

Comité científic i organitzador de Firujiciència 2022

El comité científic i organitzador de Firujiciència 2022 està format per Vicente Esteve Cano, Miguel Angel Fortea Bagán, Antonio Gallardo Izquierdo, José Vicente Gil Noé, Leticia Lorenz Bernad, Lluís Martínez León, Sergi Meseguer Costa, Lidón Monferrer Sales, Sergio Mestre Froissard, Amable Pérez Segura, Sara Prades Plaza, Jordi Torner Mas i Enric Ramiro Roca.

- al suport institucional per part del Vicerectorat d’Estudiantat i Compromís Social i del Vicerectorat d’Investigació i Transferència, mitjançant el Projecte de Cultura Científica i Ciència Ciutadana

- i la col·laboració de molts serveis (Unitat de Suport Educatiu-USE, Servei de Comunicació i Publicacions-SCP, Biblioteca, Servei d'Esports) i àmbits del campus, a més del suport de les Facultats i Escoles (Facultat de Ciències Humanes i Socials-FCHS, Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals-ESTCE, Facultat de Ciències de la Salut-FCS, Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques-FCJE, Escola de Doctorat) i del Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura de la Universitat Jaume I.

Firujiciència ha comptat en diferents edicions amb el recolzament de l'Ajuntament de Castelló de la Plana, a qui agraeix tota la seua col·laboració.

Crèdits de les fotografies

L'autoria de la major part de les imatges de les edicions anteriors de Firujiciència publicades en aquest web correspon a Damián Llorens, del Servei de Comunicació i Publicacions (SCP) de la Universitat Jaume I.

Més informació a través de firujiciencia@uji.es, i d'aquesta pàgina, www.firujiciencia.uji.es

El web de Firujiciència està gestionat pel projecte de Cultura Científica i Ciència Ciutadana (PC4), pc4@uji.es, del vicerectorat d'Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació i Transferència