18/12/2023 | INVEST

Firujiciència és la fira de la ciència de la Universitat Jaume I, on estudiantat de tots els nivells preuniversitaris (des d’Infantil a Batxillerat), universitaris (de Grau a Màster), i personal investigador (en formació i sènior) realitza tallers i demostracions de ciència per a tot el públic assistent. És una atractiva oportunitat de divulgació a tot tipus de públic, amb un focus molt important en estudiantat d'Infantil, Primària i Secundària.

Firujiciència és un punt de trobada on mostrar i trobar l’entusiasme per la ciència, i compartir experiments, descobertes i vivències d’aprenentatge.

En 2024, Firujiciència tindrà lloc el dijous 21 de març.

Més informació a través de firujiciencia@uji.es, i d'aquesta pàgina, www.firujiciencia.uji.es

El web de Firujiciència està gestionat per la Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana (divulgauji@uji.es), del vicerectorat d'Innovació, Transferència i Divulgació Científica de la Universitat Jaume I.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació