22/03/2024 | INVEST

Firujiciència és la fira de la ciència de la Universitat Jaume I, on estudiantat de tots els nivells preuniversitaris (des d’Infantil a Batxillerat), universitaris (de Grau a Màster), i personal investigador (en formació i sènior) realitza tallers i demostracions de ciència per a tot el públic assistent. És una atractiva oportunitat de divulgació a tot tipus de públic, amb un focus molt important en estudiantat d'Infantil, Primària i Secundària.

Ja hem celebrat l'edició de 2024! El passat 21 de març va tindre lloc al pavelló poliesportiu de la Universitat Jaume I entre les 10 i les 13 horesAcí teniu més informació sobre la X edició de Firujiciència. Pòster de l'edició de 2024Notícia de l'edició de 2024. Vídeo de l'edició de 2024.

Com a estudiant/a, es podia participar en el programa de Voluntariat Ciència UJI, dins del programa UJI Voluntària, en Firujiciència 2024.

També recordem que Firujiciència és una iniciativa ambaixadora dels Premis Sapiència. Ja està oberta la nova convocatòria de 2024. Consulteu les bases en el web de Premis Sapiència.

Consulteu ací els tallers inscrits

Consulteu ací la ubicació dels tallers

Firujiciència

Més informació a través de firujiciencia@uji.es, i d'aquesta pàgina, www.firujiciencia.uji.es

El web de Firujiciència està gestionat per la Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana (divulgauji@uji.es), del vicerectorat d'Innovació, Transferència i Divulgació Científica de la Universitat Jaume I.