Programació de la Nit Mediterrània de les Investigadores i Investigadors 2022

01/09/2022 | INVEST

Gmail

Proximament inclourem la informació detallada, però us avancem que la programació de MEDNIGHT per al 30 de setembre inclou múltiples activitats de divulgació científica adreçades a públics de totes les edats i articulades al voltant dels següents espais:

E1. El Jardí de la Ciència

Tallers i demostracions de ciència, sobre nous materials, la química dels objectes domèstics, videojocs i dispositius per aprendre i cuidar-se, les aigües subterrànies, i molts altres temes.

A més a més, s’oferiran, amb places limitades, una visita al Jardí dels Sentits i l’espai de joc espontani i descobriment per a xiquets i xiquetes.

E2. Parla amb ella, la científica

Conversa amb investigadores de diferents àmbits del coneixement sobre la seua trajectòria, els estímuls i dificultats per a la seua carrera, i la temàtica de la seua investigació.

E3. Les heroïnes i herois de la ciència del Mare Nostrum

Joc col·laboratiu per a assistents de qualsevol edat, per a aprendre i divertir-se amb la ciència mediterrània, interactuant amb el talleristes del Jardí de la Ciència.

E4. European Corner

Espai de difusió de l’acció de la Unió Europea i dels projectes científics europeus.

Programació de la Nit Mediterrània de les Investigadores i Investigadors 2022
Recurs d'imatge jardicien index

Jardí de la ciència: tallers, demostracions, jocs

Tallers, demostracions, jocs, i moltes altres activitats de les investigadores i investigadors de la Universitat Jaume I i d’altres àmbits relacionats amb la recerca, així com de l’Institut d’Aqüicultura Torre de la Sal (CSIC) i del Planetari de Castelló.

Contacte: Podeu contactar amb la Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana a través del correu electrònic, pc4@uji.es.

Mednight GTS és un projecte finançat per la Comissió Europea a través del programa Horizon MSCA and Citizens 2022. Acord de subvenció Nº 101061179