Programació de la Nit Mediterrània de les Investigadores i Investigadors 2022

25/09/2022 | INVEST

Ací podeu trobar la informació detallada de MEDNIGHT GTS per a la vesprada del 30 de setembre, de 17 h a 20 h, amb múltiples activitats de divulgació científica adreçades a públics de totes les edats.

Programació de la Nit Mediterrània de les Investigadores i Investigadors 2022
Recurs d'imatge jardicien index

Jardí de la ciència: tallers, demostracions, jocs

Tallers, demostracions, jocs, i moltes altres activitats de les investigadores i investigadors de la Universitat Jaume I i d’altres àmbits relacionats amb la recerca, així com de l’Institut d’Aqüicultura Torre de la Sal (CSIC) i del Planetari de Castelló.

Recurs d'imatge escenari index

Activitats en l'escenari de MEDNIGHT GTS

Obertura, taula rodona amb investigadores sobre la sostenibilitat dels recursos i la crisi mediambiental, taula rodona sobre les oportunitats europees per la mobilitat, lliurament del premis #TesisCiènciaUJI, i concert del projecte Musiquem.

Recurs d'imatge mesactivit index

Més activitats

Visita al Jardí dels Sentits i a l'Hort escolar, Passaport Científic, Juga amb la Ciència, activitats als tallers, altres propostes.

Recurs d'imatge eucorner index

European Corner

Espai de difusió de l’acció de la Unió Europea i dels projectes científics europeus, amb la participació de Europe Direct Castelló (Diputació de Castelló), l’Oficina de Projectes Europeus i Internacionals de l’UJI, i EuroFUE (FUE-UJI).

Contacte: Podeu contactar amb la Unitat de Divulgació Científica i Ciència Ciutadana a través del correu electrònic, divulgauji@uji.es.

Mednight GTS és un projecte finançat per la Comissió Europea a través del programa Horizon MSCA and Citizens 2022. Acord de subvenció Nº 101061179