Nit Europea de la Investigació (MEDNIGHT GTS)

31/05/2022 | INVEST

Gmail

La Nit Europa de la Investigació se celebra el 30 de setembre de 2022 amb l'objectiu d'apropar la ciència a la ciutadania mitjançant múltiples activitats adreçades a persones de totes les edats. La Universitat Jaume I se suma a diverses universitats i entitats en la Nit Mediterrània de les Investigadores, MEDNIGHT GTS 2022. Al llarg de la vesprada del dia 30, a la Universitat Jaume I de Castelló, es podrà gaudir de demostracions científiques, xerrades de dones investigadores, jocs col·laboratius, etc. En breu podreu consultar la programació.

Mednight GTS és un projecte finançat per la Comissió Europea a través del programa Horizon MSCA and Citizens 2022. Acord de subvenció Nº 101061179

Nit Europea de la Investigació (MEDNIGHT GTS)
Recurs d'imatge programacio index

Programació de la Nit Mediterrània de les Investigadores 2022

Demostracions científiques, xerrades, jocs... i molt més!

Recurs d'imatge inscripcio index

Inscripció a la MEDNIGHT GTS 2022

Informació sobre com participar i accés al formulari d'inscripció

Recurs d'imatge voluntariat index

MEDNIGHT GTS Voluntària

Participa com a  voluntari/a en la Nit Mediterrània de les Investigadores (activitat reconeguda amb 0,5 ECTS)

Recurs d'imatge xarxa index

MEDNIGHT GTS és xarxa

Centres d'R+D+i, administracions públiques, centres educatius i organitzacions que participen a MEDNIGHT GTS

Recurs d'imatge connecta index

Connecta amb la Ciència

Jornades científiques per als centres de Secundària en diferents comarques de Castelló

Recurs d'imatge recursos index

Notícies, vídeos, altres recursos i edicions prèvies

Difusió als mitjans de comunicació i edicions prèvies

Contacte: Podeu contactar amb el Projecte de Cultura Científica i Ciència Ciutadana (PC4) a través del correu electrònic, pc4@uji.es.

Mednight GTS és un projecte finançat per la Comissió Europea a través del programa Horizon MSCA and Citizens 2022. Acord de subvenció Nº 101061179

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació