23/09/2021 | INVEST

La Nit Europa de la Investigació se celebra el 24 de setembre amb l'objectiu d'apropar la ciència a la ciutadania mitjançant múltiples activitats adreçades a persones de totes les edats. La Universitat Jaume I se suma a diverses universitats i entitats en la Nit Mediterrània de les Investigadores, MEDNIGHT 2021. Al llarg de la vesprada del dia 24, a la Universitat Jaume I de Castelló, es podrà gaudir de demostracions científiques, xerrades de dones investigadores, jocs col·laboratius, etc. Consulteu la programació per conèixer les localitzacions actualitzades.

El projecte MEDNIGHT ha sigut promogut i finançat per la Comissió Europea a través de les accions Marie Sklodowska-Curie (acord de subvenció núm. 101036107) del programa Horitzó 2020.

Programació programacio index

Programació de la Nit Mediterrània de les Investigadores 2021

Demostracions científiques, xerrades, joc, música, teatre... i molt més!

MEDNIGHT en xarxa xarxa index

MEDNIGHT és xarxa

Centres d'R+D+i, administracions públiques, centres educatius i organitzacions que participen a MEDNIGHT

Recursos recursos index

Notícies, vídeos, altres recursos i edicions prèvies

Difusió als mitjans de comunicació i edicions prèvies

Rostres transversals index

Activitats transversals

Exposicions, concursos, premis i altres activitats al voltant de la MEDNIGHT.

Inscripció inscripcio index

Inscripció a la MEDNIGHT 2021

Informació sobre com participar i accés al formulari d'inscripció. *Moltes gràcies pel vostre interés. Atés a l'elevada demanda, les preinscripcions rebudes a partir d'ara quedaran en llista d'espera*

MEDNIGHT voluntària voluntariat index

MEDNIGHT voluntària

Participa com a  voluntari/a en la Nit Mediterrània de les Investigadores (activitat reconeguda amb 0,5 ECTS)

Contacte: Podeu contactar amb el projecte de Cultura Científica i Ciència Ciutadana (PC4) a través del correu electrònic, pc4@uji.es.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació