Enquestes d'investigació COVID-19

18/04/2020 | INVEST

Amb l'inici de l'aïllament per la pandèmia global, milions de persones estan modificant les seves vides. A fi de monitoritzar les dades i entendre l'impacte de les mesures que s'estan aplicant per pal·liar els efectes de la crisi del coronavirus, diferents grups de recerca de la Universitat Jaume I estan treballant contrarellotge per recopilar informació sobre com les persones s'enfronten a la malaltia COVID-19.

Per participar en algun dels estudis, les persones han de completar una breu enquesta en línia amb preguntes sobre el seu benestar i les accions que ha pres en resposta a aquesta nova situació.

La participació és voluntària, les dades que proporcionen els participants seran recollides i tractades de manera segura complint amb els protocols del Reglament General de Protecció de Dades i els estudis són avalats per la Comissió Deontològica de la Universitat Jaume I o d'altres organismes d'investigació.

Enquestes d'investigació COVID-19

Tecnologia i Salut