Professorat dels cossos docents universitaris

19/05/2021 | INVEST

Termini de presentació: de l'11 de gener al 8 de febrer de 2021

La Comissió Nacional Avaluadora de l'Activitat Investigadora (CNEAI) realitza l'avaluació de l'activitat investigadora del professorat dels cossos docents universitaris i del personal de les escales científiques dels organismes públics de recerca de l'Administració General de l'Estat a fi que el siga reconegut un complement de productivitat (sexenni).

IMPORTANT: La sol·licitud es tramita exclusivament per mitjans telemàtics a través de la seu electrònica de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA). Cal disposar de certificació de signatura electrònica en vigor.

IMPORTANT: La Seu Electrònica d'ANECA ha estat inactiva del 18 al 22 de gener. Per a afavorir la presentació de totes les sol·licituds i mitigar l'impacte d'aquesta incidència, el període de presentació de sol·licituds del sexenni de recerca es prorroga fins al dia 08 de febrer de 2021, inclòs, d'acord amb la resolució de la Secretaria General d'Universitats.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació