Professorat amb contracte laboral indefinit (contractat doctor, contractat doctor interí i col·laborador)

19/05/2021 | INVEST

Termini de presentació: de l'11 de gener al 8 de febrer de 2021

Amb l’objectiu d’avaluar els mèrits en l’activitat investigadora desenvolupada pel professorat contractat doctor i col·laborador amb vinculació permanent i amb caràcter interí i incentivar el seu exercici i qualitat, la Universitat Jaume I va signar un conveni de col·laboració amb l’Organisme Autònom Agència Nacional d’Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA). Aquest conveni formalitza l’encomana de gestió de l’avaluació de la investigació del personal docent i investigador contractat laboral amb vinculació permanent i amb caràcter interí d’aquesta universitat.

IMPORTANT: La sol·licitud s'ha de presentar en dos pasos. Primer, a través de la seu electrònica de l'ANECA. Segon, a través de la seu electrònica de la Universitat Jaume I. S'han de completar els dos pasos per a que la sol·licitud siga considerada vàlida.

IMPORTANT: La Seu Electrònica d'ANECA ha estat inactiva del 18 al 22 de gener. Per a afavorir la presentació de totes les sol·licituds i mitigar l'impacte d'aquesta incidència, el període de presentació de sol·licituds del sexenni de recerca es prorroga fins al dia 08 de febrer de 2021, inclòs, d'acord amb la resolució de la Secretaria General d'Universitats.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació