Sexennis d'investigació

25/01/2021 | INVEST

En aquesta pàgina trobaràs informació sobre  el procediment i els terminis de presentació de les sol·licituds de avaluació i reconeixement del tram d'investigació (sexenni) del personal docent i investigador.

La Comissió Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora (CNEAI) realitza l'avaluació de la actividad investigadora del professorat dels cossos docents universitaris (professorat funcionari).

El professorat amb contracte laboral per temps indefinit (professorat contractat doctor, professorat contractat doctor interí i professorat col·laborador) ha de realitzar la tramitació de l'avaluació davant la CNEAI però, per a finalitzar el tràmit, cal que presente la sol·licitud a la Universitat Jaume I.

El professorat ajudant doctor i el personal investigador podrà sol·licitar l'avaluació a través del coveni subscrit amb l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva. Per a aquest col·lectiu el sexenni no tindrà efectes retributius ni comportarà reducció de la capacitat docent.

14 GENER: Webinari ANECA sexennis investigació

Convocatòries anteriors: