Activitat investigadora

30/08/2021 | INVEST

Coneix l'activitat investigadora que es desenvolupa a la Universitat Jaume I. L'activitat investigadora es realitza fonamentalment en grups de recerca reconeguts, dels quals comptem amb més de 180 i que pertanyen a tots els camps científics. Aquests grups els componen investigadors i investigadores que comparteixen una mateixa línia o línies complementàries de treball. Addicionalment, l'UJI compta amb 14 instituts d'investigació. Es tracta d'estructures d'investigació integrades per més d'un grup de recerca i que aborden reptes i problemes de manera multidisciplinària. Aquesta pàgina també mostra informació sobre projectes d'investigació destacats que han rebut finançament dins de les convocatòries del programa marc d'investigació i innovació de la Unió Europea H2020 i sobre els resultats de la investigació generats pel personal investigador de la Universitat Jaume I.

Una altra de les activitats importants en el camp de la recerca és la transferència de coneixement a empreses i administracions. Serveis R+D+I és un portal col·laboratiu que permet fomentar la innovació i la sostenibilitat mitjançant la transferència de solucions innovadores i tecnològiques dels grups de recerca. Es tracta d'una iniciativa que pretén fer arribar de manera efectiva al teixit empresarial l'oferta tecnològica dels investigadors i investigadores de la Universitat i aconseguir millorar la interacció amb l'entorn socioeconòmic perquè el coneixement i la tecnologia generats per l'UJI servisquen per a superar els problemes i reptes que aquest entorn ha d'afrontar.

Activitat investigadora
Index grups index

Grups d'investigació

Explora l'oferta de grups i línies d'investigació per àmbit de coneixement amb informació actualitzada sobre la seua activitat científica i tecnològica.

Instituts instituts index

Instituts d'investigació

Els instituts d'Investigació requereixen de l'associació de diferents grups amb coneixements complementaris per afrontar grans reptes. Consulta la nostra oferta d'instituts.

Index projeur index

Projectes H2020

Coneix els projectes desenvolupats a l'UJI dins del programa marc d'investigació i innovació de la Unió Europea.

Index serveis index

Serveis R+D+I UJI

Solucions d'innovació i tecnologia per als reptes d'empreses i administracions desenvolupades pel personal investigador UJI.

Index mapes index

Mapes de capacitats científiques, tecnològiques i d’innovació

Catàleg de l'activitat investigadora, les tecnologies i patents, i les infraestructures i equipament de la Universitat en sectors d’interès estratègic.

Index patents index

Catàleg de patents

Protecció per patent dels resultats de la investigació d'acord amb la normativa sobre propietat industrial i intel·lectual.

Serveis Centrals d'Investigació scic index

Serveis centrals d'investigació

Grans equipaments per a mesures i assajos especialitzats. Serveis d'experimentació amb animals. Suport a la investigació en ciències socials.

Recurs d'imatge xifres index

Xifres R+D

Informació sobre els resultats de l'activitat investigadora i de transferència a la Universitat Jaume I.

Recurs d'imatge timeline index

Una investigació al servei de la societat

Moments clau per a la investigació a l'UJI.

Informació proporcionada per: Vicerectorat d'Investigació
Preinscripció oberta accio MEGABANNERS1