Regulació de les estades breus del personal investigador convidat

08/10/2025 | ORI
Compartir

Compartir

Linkedin
BlueSky
Facebook
Mastodon
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Regulació de les estades breus del personal investigador convidat a la Universitat Jaume I

La Universitat Jaume I assumeix com un dels seus objectius primordials el desenvolupament de la investigació, la contribució a la innovació tecnològica i la formació de persones dedicades a la investigació. 

En aquest context, els diferents programes d'investigació i de foment de la mobilitat possibiliten que personal investigador extern desenvolupe la seua activitat investigadora temporalment en dependències o instal·lacions de la Universitat Jaume I.

El Reglament d'estades breus d'investigació de personal investigador convidat a l'UJI regula tres tipus d'estades del personal investigador extern:

  • Personal investigador contractat en un altre centre d'investigació.
  • Estudiants de doctorat matriculats en una altra universitat i sense relació contractual amb l'UJI.
  • Personal investigador sense vinculació amb una ajuda per a realitzar una estada en l'UJI.

 

Què es considera una "estada breu"?


Es consideren estades breus a la Universitat Jaume I aquelles efectuades per personal investigador d'entitats alienes a l'UJI (universitats, institucions, centres d'investigació o empreses) i sense relació funcionarial, laboral o estatutària amb aquestes última, per a la realització d'activitats d'investigació, desenvolupament o transferència de tecnologia en les dependències o instal·lacions de la Universitat Jaume I.


Duració: les estades breus es realitzaran per un període màxim de dotze mesos. Es podran sol·licitar pròrrogues que, acompanyades d'un informe justificant la necessitat d'ampliació de l'estada, requeriran de l'autorització de l'òrgan competent.

Informació proporcionada per: Oficina de Relacions Internacionals