Programa - UJI SENSE FUM

29/03/2022 | UJI saludable

Gmail

Per millorar el control del consum de tabac i fomentar la seua prevenció, es presenta el programa "UJI SENSE FUM", que té com a objectiu millorar les competències personals d'autocura de la comunitat universitària i, per un altre, a afavorir espais que faciliten la realització de les conductes promotores de salut.

Per a dur a terme aquest pla de treball es compta amb la col·laboració de l'Associació Espanyola contra el Càncer a Castelló que, de manera coordinada amb el personal vinculat al programa UJI Hàbitat Saludable, executarà i supervisarà la realització d'aquest.

Així mateix, serà fonamental comptar amb el suport dels vicerectorats més implicats en l'àmbit de la salut, la sostenibilitat i l'estudiantat com són el Vicerectorat de Campus i Vida Saludable i el Vicerectorat d'Estudiantat i Compromís Social. A més de tot l'anterior, es comptarà amb la participació de diferents unitats i serveis de la Universitat per a poder dur a terme el programa.

Informació proporcionada per: Vicerectorat de Campus i Vida Saludable