04/02/2019 | UJI saludable

Gmail
Recurs d'imatge guiabuenaspracticas index

Ja es troben disponibles els dos llibres publicats per la Universitat de Burgos: "Campus y ciudadanía saludables: estudios para una promoción integral de la salud en la región iberoamericana" y "Guía de buenas prácticas para la promoción de hábitos saludables en el contexto universitario iberoamericano".

Recurs d'imatge sinhumoREUS index

E-CIGARRETS I PIPES SÓN L'AVANTSALA DEL TABAC?

Segons les dades de el Informe sobre els cigarrets electrònics de la Direcció General de salut Pública (2022) en els últims anys s'ha donat un ràpid creixement en el mercat d'aquests productes. Han sigut adquirits i desenvolupats en diversos casos per les grans empreses tabaqueres, els qui estan realitzant potents campanyes de màrqueting, utilitzant per exemple el terme “vapear” en lloc de “fumar” per a evitar l'estigma dels cigarrets tradicionals.

Recurs d'imatge Promes index

PROMES-U: “Promoció de la Salut Mental en Estudiants de la Universitat”

Aquest curs s’està duent a terme a la nostra universitat, l’estudi PROMES-U: “Promoció de la Salut Mental en Estudiants de la Universitat”, per conèixer i promoure la salut mental de l’alumnat.

Recurs d'imatge REUS_MARZO index

Els hàbits saludables en la prevenció del càncer colorectal: actua ara

Segons l'Observatori del Càncer AECC, a Espanya el càncer colorectal va suposar un 15,3% de tots els tumors diagnosticats en 2020. De fet, és el segon tipus de càncer més diagnosticat en homes després del càncer de pròstata, i en dones, després del càncer de mama.

Recurs d'imatge Conferencia_IE index

ESPAITEC inaugura el seu 15 aniversari amb l'experta en comunicació y màrqueting Mónica Deza

La sessió tindrà lloc en format presencial a la sala d'actes de la Facultat de Ciènces de la Salut el dimarts 5 d'abril a les 18:00 hores.

Recurs d'imatge Sinhumo index

Programa - UJI SENSE FUM

Per millorar el control del consum de tabac i fomentar la seua prevenció, es presenta el programa "UJI SENSE FUM", que té com a objectiu millorar les competències personals d'autocura de la comunitat universitària i, per un altre, a afavorir espais que faciliten la realització de les conductes promotores de salut.

Recurs d'imatge concurso_adicciones index

11º Concurso de vídeos "Adicciones: tu punto de mira"

Amb el finançament de la Delegació del Govern per al Pla Nacional sobre Drogues del Ministeri de Sanitat i la participació de 59 universitats espanyoles, es desenvolupa el programa “El teu Punt”, orientat a informar i sensibilitzar sobre els riscos associats al consum de drogues i altres addiccions comportamentals, promoure hàbits de vida saludable i a afavorir processos de reflexió crítica sobre diferents conductes addictives.

UJI sense fum

Els objectius són sensibilitzar sobre les conseqüències del consum en la salut comunitària i ambiental i facilitar sistemes de detecció i derivació per a la deshabituació tabàquica.

Recurs d'imatge XarxaValenciana index

Conmemoració del Dia de la la Xarxa Valenciana d'Universitats Públiques Saludables. "Que el fum no te lligue"

Informació proporcionada per: Vicerectorat de Campus i Vida Saludable