04/02/2019 | UJI saludable

Gmail
Recurs d'imatge Promes index

PROMES-U: “Promoció de la Salut Mental en Estudiants de la Universitat”

Aquest curs s’està duent a terme a la nostra universitat, l’estudi PROMES-U: “Promoció de la Salut Mental en Estudiants de la Universitat”, per conèixer i promoure la salut mental de l’alumnat.

Recurs d'imatge REUS_MARZO index

Els hàbits saludables en la prevenció del càncer colorectal: actua ara

Segons l'Observatori del Càncer AECC, a Espanya el càncer colorectal va suposar un 15,3% de tots els tumors diagnosticats en 2020. De fet, és el segon tipus de càncer més diagnosticat en homes després del càncer de pròstata, i en dones, després del càncer de mama.

Recurs d'imatge Conferencia_IE index

ESPAITEC inaugura el seu 15 aniversari amb l'experta en comunicació y màrqueting Mónica Deza

La sessió tindrà lloc en format presencial a la sala d'actes de la Facultat de Ciènces de la Salut el dimarts 5 d'abril a les 18:00 hores.

Recurs d'imatge Sinhumo index

Programa - UJI SENSE FUM

Per millorar el control del consum de tabac i fomentar la seua prevenció, es presenta el programa "UJI SENSE FUM", que té com a objectiu millorar les competències personals d'autocura de la comunitat universitària i, per un altre, a afavorir espais que faciliten la realització de les conductes promotores de salut.

Recurs d'imatge concurso_adicciones index

11º Concurso de vídeos "Adicciones: tu punto de mira"

Amb el finançament de la Delegació del Govern per al Pla Nacional sobre Drogues del Ministeri de Sanitat i la participació de 59 universitats espanyoles, es desenvolupa el programa “El teu Punt”, orientat a informar i sensibilitzar sobre els riscos associats al consum de drogues i altres addiccions comportamentals, promoure hàbits de vida saludable i a afavorir processos de reflexió crítica sobre diferents conductes addictives.

UJI sense fum

Els objectius són sensibilitzar sobre les conseqüències del consum en la salut comunitària i ambiental i facilitar sistemes de detecció i derivació per a la deshabituació tabàquica.

Recurs d'imatge XarxaValenciana index

Conmemoració del Dia de la la Xarxa Valenciana d'Universitats Públiques Saludables. "Que el fum no te lligue"

Informació proporcionada per: Vicerectorat de Campus i Vida Saludable