31/05/2022 | UJI saludable

Gmail

La promoció d'hàbits de vida saludables i del benestar integral de la ciutadania constitueix un objectiu sòlidament compartit per les institucions universitàries en l'exercici de la seua responsabilitat social. La Universitat de Burgos (UBu), membre de la Xarxa Espanyola d'Universitats Promotores de la Salut (REUPS), contribueix, amb força incremental a l'ODS 3 - Salut i Benestar de l'Agenda 2030, dirigit a garantir una vida sana, i promoure el benestar per a tots i totes amb independència de l'edat.

Ja es troben disponibles els dos llibres publicats per la Universitat de Burgos: "Campus y ciudadanía saludables: estudios para una promoción integral de la salud en la región iberoamericana" y "Guía de buenas prácticas para la promoción de hábitos saludables en el contexto universitario iberoamericano". El primer es troba tant en paper com en e-book mentre que el segon solo es troba en e-book i es pot descarregar de manera gratuïta.

Informació proporcionada per: Vicerectorat de Campus i Vida Saludable