11º Concurso de vídeos "Adicciones: tu punto de mira"

29/03/2022 | UJI saludable

Gmail

Amb el finançament de la Delegació del Govern per al Pla Nacional sobre Drogues del Ministeri de Sanitat i la participació de 59 universitats espanyoles, es desenvolupa el programa “El teu Punt”, orientat a informar i sensibilitzar sobre els riscos associats al consum de drogues i altres addiccions comportamentals, promoure hàbits de vida saludable i a afavorir processos de reflexió crítica sobre diferents conductes addictives. Es dirigeix a estudiants d'universitats i d'ensenyaments post-obligatòries superiors, i compta amb la col·laboració de la Xarxa Espanyola d'Universitats Promotores de Salut.

Enguany el programa El teu Punt ha posat en marxa tres concursos y tots estan relacionats amb les addiccions.

Si estudies en la universitat o curses algun estudi de secundària post obligatòria pots participar.

Consultes les bases de cada concurs ací.

Informació proporcionada per: Vicerectorat de Campus i Vida Saludable