PROMES-U: “Promoció de la Salut Mental en Estudiants de la Universitat” PROMES-U: “Promoció de la Salut Mental en Estudiants de la Universitat”

29/04/2022 | UJI saludable

Gmail

Has notat un augment d'estrés?

És possible que amb l'acostament del final de curs i els lliuraments de treballs i la preparació dels exàmens sentes un major estrés.

Aquest curs s’està duent a terme a la nostra universitat, l’estudi PROMES-U: “Promoció de la Salut Mental en Estudiants de la Universitat”, per conèixer i promoure la salut mental de l’alumnat.

En què consisteix la participació?
Només hauràs de respondre dos qüestionaris online, un ara i un altre d’ací a un any. Al final de cada u, rebràs un informe personalitzat amb detalls sobre la teua salut mental, recomanacions per a millorar-la i recursos en cas de necessitar ajuda. Alguns participants seran convidats a formar part de una avaluació continuada de 15 dies, a través d’una APP, després de la que podràs obtindre 30 euros.
A més, en cas de presentar símptomes d'ansietat i/o depressió, després de l'avaluació de l’any que ve podràs participar en una intervenció psicològica online a fi que pugues millorar la teua salut mental.

Per participar només cal que cliques en “ VULL PARTICIPAR

Per a més detalls…
Instagram: @estudio_promes_u
Per a més informació: www.promesinfo.org

Si se't planteja algun dubte, pots escriure a promes@imim.es.

Informació proporcionada per: Vicerectorat de Campus i Vida Saludable