Dia de la Salut Sexual

25/01/2020 | UJI saludable

Gmail

El 14 de febrer es commemora el Dia Europeu de la Salut Sexual, i des de la Universitat Jaume I de Castelló, les diferents entitats coordinaran una sèrie d'activitats per sensibilitzar, informar i donar estratègies a la població universitària.

La salut sexual és definida per la OMS com un "estat de benestar físic, mental i social amb relació a la sexualitat. Es requereix un enfocament positiu i respectuós de la sexualitat i les relacions sexuals, així com la possibilitat de poder tenir experiències sexuals segures i plaents, lliures de tota coacció, discriminació i violència". En aquesta línia, des de la Universitat Jaume I, i atenent al concepte de salut, es du a terme una tasca de prevenció dels riscos que comporten cert tipus de relacions sexuals, a la vegada que es promociona una sexualitat sana, segura i plaent.

Entitats coordinadores: Salusex-Unisexsida; UJI Hàbitat Saludable

Informació proporcionada per: Vicerectorat de Campus i Vida Saludable