II Taller Fòrum Vives: Model estratègic d'Universitats Saludables i Sostenibles La Universitat Pompeu Fabra acollirà el pròxim 17 de decembre el II Taller Fòrum Vives sota el nom “II Taller de Model estratègic d'Universitats Saludables i Sostenibles”.

07/12/2018 | UJI saludable

Gmail

La Universitat Pompeu Fabra acollirà el pròxim 17 de diciembreel II Taller Fòrum Vives sota el nom “II Taller de Model estratègic d'Universitats Saludables i Sostenibles”. L'objectiu d'aquests tallers és crear un model estratègic de referència d'universitats saludables i sostenibles. Els assistents debatran sobre quins són els punts clau per al model que compartiran i quines metodologies de posicionament adoptarà cada universitat respecte al model.

En la passada edició, celebrada en la Universitat de València (UV), van participar 12 les universitats de la Xarxa Vives (la Universitat d'Alacant, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Barcelona, Universitat de les Illes Balears, Universitat de Girona, Universitat Jaume I, Universitat Oberta de Catalunya, Universitat Politècnica de València, Universitat Pompeu Fabra, Universitat Rovira i Virgili, Universitat de València i Universitat Vic-Central de Catalunya).

Les accions del Grup de Treball d'Universitats Saludables de la Xarxa Vives i la celebració de trobades com aquesta permeten la transmissió de coneixements i l'intercanvi d'experiències sobre la inclusió de vida saludable i sostenible en les universitats.

El Fòrum Vives és un espai d'intercanvi i reflexió que promou la Xarxa Vives d'Universitats, i que es tradueix en múltiples jornades, debats, seminaris, tallers o congressos distribuïts en tot el territori.

Per a més informació sobre la Xarxa Vius d'Universitats, pots contactar a través de les següents vies:

Àrea de comunicació de la Xarxa Vius d'Universitats

Tel: +34 964 72 89 93