I Mostra Itinerant de Cinema i Salut Global: Mirant en Castelló Cicle de documentals en el Menador Espai Cultural

10/12/2018 | UJI saludable

Gmail

La I Mostra Itinerant de Cinema i Salut Global: Mirant, té com a objectiu la conscienciació i promoció de la salut a través de pel·lícules documentals. L'accés és gratuït, prèvia inscripció és a través d'un formulari web (disponible al final de la notícia). Les sessions de cinema es desenvoluparan en el Menador Espai Cultural, situat en Plaça de l'Hort dels Corders número 4 de Castelló de la Plana.

A més, l'alumnat de la Universitat Jaume I podrà aconseguir un crèdit i un certificat acreditatiu d'assistència.

L'agenda de les sessions són les següents:

·         Dimecres 12 de desembre a les 18:00h – SONITA (2015)

Documental guanyador del festival de cinema de Sundance de Rokhsareh Gahem Maghami, premi del jurat al documental i premi d'audiència. En aquest documental s'ambienta la vida d'una jove refugiada de 19 anys.

·         Dijous 13 de desembre a les 18:00h ­– THANK YOU FOR THE RAIN (2017)

Aquest documental noruec dirigit per Julia Dahr i guanyador de múltiples festivals, està ambientada en la vida rural d'Àfrica, és una història captivadora que posa prova els límits contra tota adversitat en la lluita per un món més verd.

·         Divendres 14 de desembre a les 18:00h LA SALUT DE LA MEUA COMUNITAT (2018)

Aquest documental de Farmamundi mostra l'experiència de quatre dones indígenes de Nicaragua que s'han empoderat per a promocionar la salut de les seues comunitats a través d'entrevistes amb telèfons mòbils. Naix d'un projecte de transformació social a Euskadi i Nicaragua.

Inscripció: https://www.encuestafacil.com/respweb/cuestionarios.aspx?eid=2471875&MSJ=NO#Inici

Informació proporcionada per: Vicerectorat de Campus i Vida Saludable