II Taller de Model estratègic d'Universitats Saludables i Sostenibles En aquesta ocasió, la Universitat Pompeu Fabra serà l'encarregada d'acollirà aquest Taller el proper 17 de desembre.

07/12/2018 | UJI saludable

Gmail

La Universitat Pompeu Fabra acollirà el dia 17 de desembre el II Taller de Model estratègic d'Universitats Saludables i Sostenibles, del Fòrum Vives d'Universitats Saludables de la Xarxa Vives. Tindrà per objectiu la concreció d'un model estratègic de referència d'universitats saludables i sostenibles. Els assistents, de les diferents universitats adscrites a aquesta xarxa, reflexionaran sobre quins han de ser els punts imprescindibles dins del model que compartiran i quines metodologies de posicionament adoptarà cada universitat respecte al model.

La primera trobada, realitzada en la la Universitat de València (UV) van ser 12 les universitats de la Xarxa Vives que van participar en la trobada (la Universitat d'Alacant, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Barcelona, Universitat de les Illes Balears, Universitat de Girona, Universitat Jaume I, Universitat Oberta de Catalunya, Universitat Politècnica de València, Universitat Pompeu Fabra, Universitat Rovira i Virgili, Universitat de València i Universitat Vic-Central de Catalunya).

Les accions del Grup de Treball d'Universitats Saludables de la Xarxa Vives i la celebració de trobades com a est permeten la transmissió de coneixements i l'intercanvi d'experiències sobre la inclusió de vida saludable i sostenible en les universitats.

El Fòrum Vives és un espai d'intercanvi i reflexió que promou la Xarxa Vives d'Universitats, i que es tradueix en múltiples jornades, debats, seminaris, tallers o congressos distribuïts en tot el territori.

Per més informació sobre la Xarxa Vius d'Universitats, pots contactar a través de les següents vies:

Àrea de comunicació de la Xarxa Vius d'Universitats

Tel: +34 964 72 89 93